Gast Geplaatst: 19 augustus 2001 Geplaatst: 19 augustus 2001 Hoe kan ik met dit programma een nieuwe ident toevoegen in een bestaande file ?<BR>Ik kan wel de gegevens wijzigen. Uit de txt file word ik ook niet echt wijzer. Iets te hoog gegrepen voor mij denk ik.
Gast Geplaatst: 19 augustus 2001 Geplaatst: 19 augustus 2001 Te hoog gegrepen? <P>Dan moetten we je omlaag helpen <P>Staat PCbin op SECA? OK dan kunnen we beginen.<P>Laat de gegevens van je GW (bij JDM/Poenix)of een file (file -> open -> bestand kiezen). Wat je wil.<P>Bij het tabblad 'provider' zie je rechts een lijst met bekende namen staan. Kies met je muis de gene die je niet meer wil.<P>Je ziet dan links de pbm, keys en ga zo maar door.<P>Verander:<BR>de naam<BR>de PBM<BR>de Ident<BR>staat de datum goed????<BR>en vergeet de 0C / 0D / 0E keys niet<P>
Gast Geplaatst: 19 augustus 2001 Geplaatst: 19 augustus 2001 Zo ver was ik dus zelf al. Maar op deze manier moet ik dus een provider kiezen voor een ander en voeg ik dus ook geen provider toe. Concreet bij de files van de eend heb ik alle idents behalve 0009. Ik heb wel op het laatst nog ident 00-Seca(F) staan, maar weet niet of die nodig is voor de antireset e.d. Of mag ik deze gebruiken ? Murdock heeft wel 0009 maar daarbij doen Canal+ Bleu,Vert en Jaune het niet. Bij de duck wel
Gast Geplaatst: 19 augustus 2001 Geplaatst: 19 augustus 2001 ik heb wel de laaste gebruikt dus met F.<BR>Ik heb dus 1 provider er bij geplaats.<BR>NIET VERVANGEN DUS. en zo ik het zie werkend<BR>prima. geen uitval nog gehad.<BR>Ik heb het wel met de versie 1.31 gedaan.<BR>succes er mee.
Aanbevolen berichten