Ga naar inhoud


Het grote Tour de France 2011 topic


Neptunus

Aanbevolen berichten

Binnenkort start de Tour weer, ik kijk er in deze voetballoze periode naar uit. Voor de bergetappes, steeds in het tweede deel van week 2 en week 3, blijf ik thuis. Het schijnt dit jaar een tour voor de klimmers te worden. Alleen jammer dat Contador meedoet, als hij net zo gaat heersen als in de Giro wordt een groot deel van de spanning weggenomen. Zonder Contador is het open strijd.

 

Waar ik verder een beetje tegenop zie is het geregisseerde terug halen van vluchters. Vroeger, toen er nog zonder oortjes werd gereden, konden vluchters wegblijven of ze werden zó ver voor de meet terug gehaald dat er eigenlijk een nieuwe wedstrijd ontstond. Nu wordt het terughaal tempo zodanig ingefluisterd dat de vluchters een paar kilometer voor de finish worden achterhaald.

 

Maar hoe dan ook, ik verheug me op de sfeer, op Radio Tour de France, op de Avondetappe en op het nieuwe programma van RTL rondom de tour. En natuurlijk ook op de Nederlanders en Geesink in het bijzonder, de Nederlanders zijn zich goed aan het ontwikkelen.

 

Hoe kijken jullie tegen de komende editie aan?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Voor mij m'n vakantie. Kijken naar de Tour de France en de mooie omgeving bekijken, op TV. Vooral de berg-etappes zijn het meest interessant voor me. Het is niet zomaar wie het hardst kan trappen.

ht is ook een tactisch spel. Mart Smeets mag inderdaad weleens

opstappen..

 

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah de Tour de France, beelden bekijken van mooie omgevingen.

Alleen is er steeds een groep fietsers die het nodig vinden om door het beeld te fietsen :D

 

Ben niet zo'n namen man en wie er fiets, het zal wel. Maar dat er prestaties worden gedaan is zeker. Hopelijk weinig verhalen over de doping kant dit jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verheug me er ook al op, en stiekem ook al op de editie van 2012 (wat heeft Rabo dan een team aan de start staan zeg...). Dit jaar zal Gesink nog niet gaan winnen, zeker niet nu Contador mee doet. Die is echt een maatje te groot. Maar een podiumplaats moet haast mogelijk zijn. Hoe dan ook, ik ga er weer van genieten.

 

En waarschijnlijk ben ik de enige hier, maar ook de Avondetappe met de (bejaarde) Mart Smeets vind ik geweldig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ik verheug me er ook op, behalve dat gezever van die bejaarde Mart Smeets :D


Het is gewoon een wandelde encyclopedie, hij is van mijn leeftijd, ik heb respect voor zijn kennis van zaken!! laugh

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Alleen jammer dat Contador meedoet, als hij net zo gaat heersen als in de Giro wordt een groot deel van de spanning weggenomen. Zonder Contador is het open strijd.


Vind je dat? Ik geloof vorig jaar was het met de Schleck Brothers wel heel spannend in de TdF. Wat was er gebeurd als bij Andy Schleck niet zijn ketting eraf was gegaan?

Dat Contador de Giro regeerde was zeker zo, maar was eigenlijk zichtbaar door weinig concurrentie. Bijv. de Schlecks waren niet in Italie.

Andy en Fränk Schleck zijn in bloedvorm en zullen zeker weer gemeenschappelijk met hun collegas van Leopard proberen Contador parole te bieden.

Roude Léiw huel se

220px-Civil_Ensign_of_Luxembourg.svg.png









Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

geheel mee eens en contador redt het dit jaar echt niet.

of hij moet natuurlijk weer geholpen worden door de andere spanjaarden.

Origineel bericht van: snopper
Origineel bericht van: Neptunus
Alleen jammer dat Contador meedoet, als hij net zo gaat heersen als in de Giro wordt een groot deel van de spanning weggenomen. Zonder Contador is het open strijd.

 

Vind je dat? Ik geloof vorig jaar was het met de Schleck Brothers wel heel spannend in de TdF. Wat was er gebeurd als bij Andy Schleck niet zijn ketting eraf was gegaan?

 

Dat Contador de Giro regeerde was zeker zo, maar was eigenlijk zichtbaar door weinig concurrentie. Bijv. de Schlecks waren niet in Italie.

 

Andy en Fränk Schleck zijn in bloedvorm en zullen zeker weer gemeenschappelijk met hun collegas van Leopard proberen Contador parole te bieden.

 

Roude Léiw huel se

 

220px-Civil_Ensign_of_Luxembourg.svg.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Snopper

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het want ik ben geen fan van Contador. Die Schlekjes zijn wel vermakelijk.

 

Over Smeets, ik vind de avondetappe een hoogst vermakelijk programma, ook door het format.

 

Verder hoop ik dat de bergetappes de finish op de top hebben en niet na een lange afdaling.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er geen r**t aan vindt, gewoon niet kijken!

 

Ik ben een voetbal supporter, maar mag graag naar de tour kijken. En al vind ik M.Smeets ook een arrogant typje, hij kan nog steeds als geen ander mooie sport verslaan, en daar ook nog mooie programma's laat op de avond over maken.

 

Wat betreft de strijd.. Contador is de te kloppen man, maar... ik denk dat de broertjes Schleck wel eens hele rare dingen kunnen gaan doen, en daarbuiten zijn er toch echt nog wel een paar jongens, die door die strijd, nog wel eens met de overwinning aan de haal kunnen gaan.

 

Het gaat echt om de vorm van de dag, en dan net om de JUISTE dag.

 

Iedereen een leuke tour toegewenst!

 

groetjes,

 

Maestro

- - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - -

 

** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk er ookerg naar uit en hoop dat Gessink dit jaar wat in de pap te brokkelen heeft.

 

Origineel bericht van: pearlpeter
Achja dat gezever begint ook weer.

Komen al die ventjes in hun strakke homo broekjes weer voor de dag, die midden op de weg gaan fietsen, en denken dat ze zo nodig fanatiek mee fietsen met de toer in hun gedachte.

 

Ik wacht op mijn nieuwe fiets, een FELT F75, en inderdaad ga ik dan weer fanatiek mee fietsen.......

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Felt F75 even gegoogled... wauw, mooie fiets zeg. En nog exclusief ook, je ziet ze niet veel (wat zeg ik, ik heb er nog nooit een gezien ;-) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...