Gast DjinN Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 Hey mensen, Ik ben nieuw op dit forum dus vergeef me als ik vragen stel die al gesteld zijn. Same goes als ik op het verkeerde subforum zit Zoals meerdere mensen heb ik dus televisie via Canal Digitaal. Ik ben er dus gister achtergekomen dat ik nog een "oud" zenderpakket heb. Namelijk het Set-top boxpakket. Ben er heel erg blij mee maar ik denk er over om hem te upgraden of veranderen naar een ander pakket. Het liefst eentje die zoveel mogelijk het oude Stb pakket vervangt. Welke kan ik dan het beste pakken? Heb al gezien dat het basispakket het meeste aansluit op het STB pakket. Maar ik wil eventjes zeker weten wat dus de beste mogelijkheden zijn. Ik heb geen HD-tv en zit via Astra 1 19,2 positie. Alvast bedankt voor jullie feedback en tips.
_HarmeN Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 Ik had ook het settop box pakket, en nu het standaard pakket dit voldoet prima. Standaard pakket heeft altijd meer dan het settopbox pakket dus je gaat er niet op achteruit. Is wel duurder. VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO
Gast DjinN Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 Ja, dat is het basispakket toch? Die van €9,95 per maand als ik het goed heb. We betalen nu namelijk per jaar voor ons huidige settop box pakket maar ja als ik wat duurder ermee uit ben maar hetzelfde en zelfs meer ervoor terugkrijg vind ik dat okay
_HarmeN Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 Settopbox: Nederlandstalig Nederland 1 Nederland 2 Nederland 3 RTL 4 RTL 5 RTL 7 SBS 6 NET 5 Veronica Basis: Nederlandstalig Nederland 1 Nederland 2 Nederland 3 RTL 4 RTL 5 RTL 7 RTL8 SBS 6 NET 5 Veronica Eurosport Animal Planet Discovery National Geographic Comedycentral Nickelodeon Disney XD MTV NL MTV Rocks MTV Dance MTV Music TMF TV Oranje VH1 VH1 Classic Hustler TV En nog 200 vrij te ontvangen zenders VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO
Gast DjinN Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 Ah super, dus ik ga er zo te zien alleen maar op vooruit. Heb nu namelijk alle Duitse tvzenders (RTL, RTL II, Pro7 etc.) en die wil ik dus niet kwijt. Zo te zien krijg ik die bij het Baisspakket dus ook allemaal Ik denk dat ik mijn keuze dan wel gemaakt heb
vGnp Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 Origineel bericht van: DjinN Zo te zien krijg ik die bij het Basispakket dus ook allemaal Dat is nou niet bepaald de verdienste van Canaal Digitaal hoor. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Littlesat Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 Citaat: Dat is nou niet bepaald de verdienste van Canaal Digitaal hoor. Hoezo? Ik vind deze reaktie nog steeds niet helemaal eerlijk...Als Canaal Digitaal op een geheel andere veel goedkopere satelliet had gezeten dan was dit meeliften niet zo makkelijk mogelijk geweest!!!! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
vGnp Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 Ik doelde vooral op de zinsnede bij het Basispakket Terwijl die zenders dus niets van doen hebben met CDS, anders dan zoals jij al stelde ze "toevallig" via dezelfde satelliet te ontvangen zijn. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
RayhTec Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: DjinN Zo te zien krijg ik die bij het Basispakket dus ook allemaal Dat is nou niet bepaald de verdienste van Canaal Digitaal hoor. vGnp Helemaal mee eens. Ook zonder enige relatie met Canal Digitaal te hebben zijn die zenders gewoon te bekijken.
Littlesat Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 Citaat: anders dan zoals jij al stelde ze "toevallig" via dezelfde satelliet te ontvangen zijn. Zo toevallig is dat ook weer niet... CDS had ook voor een (veel) goedkopere satelliet kunnen kiezen, in ieder geval eentje die je niet zomaar met een duo-lnb kan ontvangen... En dan waren ze wel minder €€ kwijt geweest -maar- konden er minder zenders meeliften... Mede omdat CDS op 19.2 en 23.5 oost zitten kunnen vooral de FTA zenders van 19.2 oost gratis "meeliften" ook al heeft CDS hier niets mee te doen kiezen ze toch voor de duurdere Astra satelieten... Stel ze hadden ik noem maar iets 15 West genomen of zo? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Johan45 Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 Origineel bericht van: Littlesat Stel ze hadden ik noem maar iets 15 West genomen of zo? Dat kost abonnees, lees inkomen. Meeliften met gratis te ontvangen zenders is blijkbaar voordeliger voor CDS. Vult u rustig aan !!!
Gast Stepdriver Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 Niet doen, gewoon bij het toch al belachelijk dure stb pakket blijven. Waarom zou je betalen voor zenders die je toch niet kijkt???
chellohacker Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: anders dan zoals jij al stelde ze "toevallig" via dezelfde satelliet te ontvangen zijn. Zo toevallig is dat ook weer niet... CDS had ook voor een (veel) goedkopere satelliet kunnen kiezen, in ieder geval eentje die je niet zomaar met een duo-lnb kan ontvangen... En dan waren ze wel minder €€ kwijt geweest -maar- konden er minder zenders meeliften... Mede omdat CDS op 19.2 en 23.5 oost zitten kunnen vooral de FTA zenders van 19.2 oost gratis "meeliften" ook al heeft CDS hier niets mee te doen kiezen ze toch voor de duurdere Astra satelieten... Stel ze hadden ik noem maar iets 15 West genomen of zo? Vergeef mijn domheid, maar wat is nu dat meeliften, alleen maar het feit dat je geen rotor nodig heb om tussen die 2 sats teschakelen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen