Ga naar inhoud


Set-top boxpakket => upgraden ?


Gast DjinN

Aanbevolen berichten

Hey mensen,

Ik ben nieuw op dit forum dus vergeef me als ik vragen stel die al gesteld zijn. Same goes als ik op het verkeerde subforum zit blush

Zoals meerdere mensen heb ik dus televisie via Canal Digitaal. Ik ben er dus gister achtergekomen dat ik nog een "oud" zenderpakket heb. Namelijk het Set-top boxpakket. Ben er heel erg blij mee maar ik denk er over om hem te upgraden of veranderen naar een ander pakket. Het liefst eentje die zoveel mogelijk het oude Stb pakket vervangt. Welke kan ik dan het beste pakken? Heb al gezien dat het basispakket het meeste aansluit op het STB pakket. Maar ik wil eventjes zeker weten wat dus de beste mogelijkheden zijn.

Ik heb geen HD-tv en zit via Astra 1 19,2 positie.

 

Alvast bedankt voor jullie feedback en tips.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had ook het settop box pakket, en nu het standaard pakket dit voldoet prima. Standaard pakket heeft altijd meer dan het settopbox pakket dus je gaat er niet op achteruit. Is wel duurder.

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is het basispakket toch? Die van €9,95 per maand als ik het goed heb.

We betalen nu namelijk per jaar voor ons huidige settop box pakket maar ja als ik wat duurder ermee uit ben maar hetzelfde en zelfs meer ervoor terugkrijg vind ik dat okay

Link naar reactie
Delen op andere sites

Settopbox:

Nederlandstalig

 

Nederland 1

Nederland 2

Nederland 3

RTL 4

RTL 5

RTL 7

SBS 6

NET 5

Veronica

 

Basis:

Nederlandstalig

 

Nederland 1

Nederland 2

Nederland 3

RTL 4

RTL 5

RTL 7

RTL8

SBS 6

NET 5

Veronica

Eurosport

Animal Planet

Discovery

National Geographic

Comedycentral

Nickelodeon

Disney XD

MTV NL

MTV Rocks

MTV Dance

MTV Music

TMF

TV Oranje

VH1

VH1 Classic

Hustler TV

 

En nog 200 vrij te ontvangen zenders

 

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah super, dus ik ga er zo te zien alleen maar op vooruit. Heb nu namelijk alle Duitse tvzenders (RTL, RTL II, Pro7 etc.) en die wil ik dus niet kwijt. Zo te zien krijg ik die bij het Baisspakket dus ook allemaal smile

Ik denk dat ik mijn keuze dan wel gemaakt heb wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DjinN
Zo te zien krijg ik die bij het Basispakket dus ook allemaal smile

Dat is nou niet bepaald de verdienste van Canaal Digitaal hoor.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Dat is nou niet bepaald de verdienste van Canaal Digitaal hoor.

Hoezo? Ik vind deze reaktie nog steeds niet helemaal eerlijk...

Als Canaal Digitaal op een geheel andere veel goedkopere satelliet had gezeten dan was dit meeliften niet zo makkelijk mogelijk geweest!!!!
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doelde vooral op de zinsnede bij het Basispakket

Terwijl die zenders dus niets van doen hebben met CDS, anders dan zoals jij al stelde ze "toevallig" via dezelfde satelliet te ontvangen zijn.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
Origineel bericht van: DjinN
Zo te zien krijg ik die bij het Basispakket dus ook allemaal smile

Dat is nou niet bepaald de verdienste van Canaal Digitaal hoor.

vGnp


Helemaal mee eens. Ook zonder enige relatie met Canal Digitaal te hebben zijn die zenders gewoon te bekijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

anders dan zoals jij al stelde ze "toevallig" via dezelfde satelliet te ontvangen zijn.

Zo toevallig is dat ook weer niet... CDS had ook voor een (veel) goedkopere satelliet kunnen kiezen, in ieder geval eentje die je niet zomaar met een duo-lnb kan ontvangen... En dan waren ze wel minder €€ kwijt geweest -maar- konden er minder zenders meeliften...

Mede omdat CDS op 19.2 en 23.5 oost zitten kunnen vooral de FTA zenders van 19.2 oost gratis "meeliften" ook al heeft CDS hier niets mee te doen kiezen ze toch voor de duurdere Astra satelieten...

Stel ze hadden ik noem maar iets 15 West genomen of zo?
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stepdriver

Niet doen, gewoon bij het toch al belachelijk dure stb pakket blijven. Waarom zou je betalen voor zenders die je toch niet kijkt???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

anders dan zoals jij al stelde ze "toevallig" via dezelfde satelliet te ontvangen zijn.

Zo toevallig is dat ook weer niet... CDS had ook voor een (veel) goedkopere satelliet kunnen kiezen, in ieder geval eentje die je niet zomaar met een duo-lnb kan ontvangen... En dan waren ze wel minder €€ kwijt geweest -maar- konden er minder zenders meeliften...

Mede omdat CDS op 19.2 en 23.5 oost zitten kunnen vooral de FTA zenders van 19.2 oost gratis "meeliften" ook al heeft CDS hier niets mee te doen kiezen ze toch voor de duurdere Astra satelieten...

Stel ze hadden ik noem maar iets 15 West genomen of zo?


Vergeef mijn domheid, maar wat is nu dat meeliften, alleen maar het feit dat je geen rotor nodig heb om tussen die 2 sats teschakelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...