Eduard07 Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 Graag gedaan! Grunnegers onder mekoar, toch? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
HeinS Geplaatst: 17 juni 2011 Auteur Geplaatst: 17 juni 2011 Let Op Hier komt de oplossing of niet? Gisteren weer aan het kijken geweest, kwam er achter dat mijn kabel niet helemaal lekker was, dus probleem naar vanochtend verschoven. Vanochtend ben ik er mee bezig geweest en van 1 op de ander moment was alles van Canaldigitaal verdwenen en gaf de S1 initialiseren CI module. Dat wilde niet weggaan, dus ik met de module terug naar ***geen-reclame*** en zij hebben de module daar gecontroleerd en ik heb het zelf ook kunnen zien. Daar werd de module inn een S1 wel herkend. Conclusie het probleem ligt bij de ontvanger. Ik heb direct met Amazon.de contact opgenomen en ik hebhet app. teruggestuurd en krijg mijn geld terug. ***geen-reclame*** adviseerd mij de Homecast HS 2100 CI CD PVR USB als kwalitatief beter. kost bij hun 139 euro. Ik kan bij Amazon.de de Homecast HS 2100 CIUSB kopen voor 110,22. Is dit hetzelfde app? en hoe is de kwaliteit van de Homecast en het menu, die van de Technisat S1 is geweldig goed, die van de Philips 7141 is slecht. groetjes Hein
Sverige Geplaatst: 17 juni 2011 Geplaatst: 17 juni 2011 Ik zou nooit een technisat voor een homecast wisselen... maar dat is waarschijnlijk weer persoonlijke smaak. Ik heb de digicorder HD S2 van Technisat, en de beeldkwaliteit is supergoed. Heel goede EPG. Het zou kunnen dat de S1 kapot is die je hebt, maar dan zou ik hem laten omwisselen voor een ander exemplaar... je hebt 2 jaar garantie bij technisat. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
HeinS Geplaatst: 17 juni 2011 Auteur Geplaatst: 17 juni 2011 Hallo, Bedankt voor je reactie. Ik was ook erg weg van de kwaliteit van Technisat, ik heb boven nog een SD app staan. Benden heb ik nu de Philips 7141, zeer slecht app., daarom heb ik voor de technisat S1 gekozen. Maar de Technisat is niet gecerticeerd voor CD en dat kan problemen opleveren. Ik heb ook van andere leveranciers gehoord dat dit het geval is. Het kan inderdaad zijn dat de S1 die ik had defect is, maar ik heb ook gehoord dat de Homecast volledig HD is en geen 1080i. Wat daarvan waar is weet ik niet. Ik zou ghraag willen weten waarom jij geen Homecast wil hebben, dat is voor mij veel belangrijker. Ik hoor graag van je groetjes Hein
HDfanaat Geplaatst: 17 juni 2011 Geplaatst: 17 juni 2011 Hallo Sverige, De Technisat HD S2 is voor mij nog steeds een optie als mijn Topfield 7710HDPVR het ooit mocht begeven omdat ik in ieder geval niet wil inleveren op beeldkwaliteit. En die schijnt van de Technisat zeker niet onder te doen voor die van de Topfield. Heb ooit een Homecast 9000 mogen testen maar deze had een duidelijk slechtere beeldkwaliteit ( dus snel teruggebracht ). Voordat ik echter ooit mocht besluiten om over te stappen op de Technisat HD S2 zou ik heel graag willen weten met welke CI module de CDS kanalen het beste werken. Momenteel heb ik verreweg de beste resultaten met de Aston dual cam ( wat betreft de Topfield ). Alvast bedankt voor je reactie ! Gr. Albert
exciter Geplaatst: 18 juni 2011 Geplaatst: 18 juni 2011 ook hier geen problemen met de combi hds2 en aston dual TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Sverige Geplaatst: 18 juni 2011 Geplaatst: 18 juni 2011 Waarom geen Homecast? zoals al eerder geschreven is..., ik heb ze naast elkaar gezien in een Duitse satshop, en het beeld van Technisat is gewoon beter. even voor de volledigheid, ik heb wel de HD S2 'PLUS', maar ik denk dat de "gewone" er intussen niet meer is. De NL televisie... ik ben er geen fan van, en ik heb alleen NL 1,2 en 3 (PO) via een irdeto kaart die in een Alphacrypt module zit. Ik ben dus nooit overgegaan naar Seca/Mediaguard, en kan je met die vraag dus niet helpen. Zweedse tv kijk ik via de embedded Conax kaartlezer, en dit werkt perfect. Je kan 1 zender opnemen, en gelijktijdig via een andere transponder een programma kijken, zonder onderbreking of uitval. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen