Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De ondertiteling op diverse zenders verloopt wel goed. Soms loopt het een eind achter en zie je de teksten te snel voorbij komen.

Het valt mij op dat de laatste zin van de ondertiteling net zolang blijft staan totdat de volgende komt. Weet iemand hoe dit komt?

Ik zag ook dat je 2 versies van ondertiteling hebt. Eentje dat lijkt op de teletekst ondertiteling pagina 888 van de publieke omroep en eentje waar de tekst net zoals bij andere films of bij NOS journaal vertaald wordt.

Hoe zit dit precies?

Geplaatst:

Ik constateer dit hier ook.

Volgens mij hangt het wel van het merk af. De ene ontvanger is vloeiender dan de andere.

Maar de ondertiteling werkt kennenlijk zo. Hij staat AAN of UIT, en als hij AAN staat, gaat hij niet automatisch tekst wegdoen als iemand is uitgepraat.Het ritme wordt bepaald door de verschijning van de volgende tekst. Vandaar dat datgene wat het laatst is gezegd, blijft hangen als er bv. reclame op volgt zonder ondertiteling. Het verdwijnt pas bij de volgende tekst.

Het probleem dat ik ook nog wel eens tegenkom is, dat stukken van de vorige tekst blijven staan als de nieuwere tekst korter is. Rommeltje, dus.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Ik gebruik een Rebox 9000 HD ontvanger ik zal eens de Philips proberen kijken of dat beter is. Kunnen ze geen signaal uitzenden dat de tekst verdwijnt? Bijvoorbeeld het signaal dan uit te zetten? Je hebt gelijk bij reclame blok dan verdwijnt de tekst.

Geplaatst:

Ik denk eerder dat de fabrikant de bug(s) eruit moet halen middels een firmware-update. Misschien is dit ook wel met een update op te lossen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen