Gast Geplaatst: 23 augustus 2002 Geplaatst: 23 augustus 2002 Hallo Weet iemand wat de voor of nadelen zijn voor een schotel met gaatjes soort rooster en een gewone bolle schotel? Groetjes Henry
Gast Geplaatst: 23 augustus 2002 Geplaatst: 23 augustus 2002 Zo'n roosterschotel valt minder op in het landschap, maar weerkaatst ook minder signaal naar je LNB. Je zult dan ook altijd een maatje groter moeten hebben, dan een gewone schotel.
Gast Geplaatst: 23 augustus 2002 Geplaatst: 23 augustus 2002 okee dank je voor het antwoord prettige avond gr Henry
Gast Geplaatst: 24 augustus 2002 Geplaatst: 24 augustus 2002 hoi henry ik heb zo'n schotel van 80 cm en werkt perfect ook bij slecht weer gr marcel
tv_free Geplaatst: 24 augustus 2002 Geplaatst: 24 augustus 2002 Heb een van 80cm met monobloc voor Astra/Hotbird. Werkt prima en heeft ook geen last van de wind. Kennis ontvangt Sirius heel goed met een 60cm (theoretisch zou je hiervoor een 100cm schotel moeten hebben). Groet Hoe meer ik leer - hoe meer ik besef hoe onwetend ik ben..
Gast Geplaatst: 24 augustus 2002 Geplaatst: 24 augustus 2002 was allen maar een vraag ik zag dichte en een met rooster ik dacht vraag het op het baord gr henry
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen