Norman Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 Hallo, Toen Canal digital is overgestapt naar mpeg4 uitzendingen, heb ik vaak blokkerig beeld. Ik heb de importeur hierover nagevraagd, maar hij zei dat hierover niks bekend is. Zijn er meer mensen die regelmatig blokkerig beeld hebben op de inverto 7000? Norman Inverto 7000
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 Is je schotel/LNB wel optimaal afgesteld? Denk dat je dat als eerste moet controleren.
Coliseo Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 Enkele jaren geleden werd ik ook regelmatig geconfronteerd met hick-ups. Het "continu ophalen van de EPG" uitschakelen was de oplossing.
satencom Geplaatst: 17 juni 2011 Geplaatst: 17 juni 2011 De schotel staat waarschijnlijk niet goed uit gericht. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
postduif Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Denk ik ook,, Hij draait hier prima gr. ger Homecast hs 9000 cicd pvr 500gb -Triax 78-4x Lnb twin -2x Diseq -Astra 1-Astra 23-Astra 28-Hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen