Ferr Geplaatst: 17 juni 2011 Geplaatst: 17 juni 2011 Heb thuis al een tijdje een probleem met mn VU+ en de AB en ik wordt er helemaal gek van.. De ontvanger reageerd soms niet op de afstandsbediening. Eerst doetie het gewoon goed, kan ik zappen en door de EPG lopen alles doen en dan in 1x kaptie er mee. Dan moet ik met mn telefoon (enigmaoid) of via laptop (webinterface) om de VU verder te bedienen.. Dat gaat dan ook prima, terwijl hij op de AB zelf niet reageerd. De batterijen in de AB zijn vervangen. De AB stuurt wél IR signalen (gecontroleerd met camera) Het is zowel met PLi 1.x, Pli 2.x en nu BH 1.6 Het is zowel overdags als savonds. Meestal vaak, soms bijna niet, heel soms een dag probleemloos. What to do? DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
paardengek Geplaatst: 17 juni 2011 Geplaatst: 17 juni 2011 Heb je toevallig een draadloze videotransmitter, waarbij je op een andere plaats tv kan zien via de VU+ en ook kunt bedienen ? Of heb je een IR verlenger ? Deze twee apparaten kan het bedienen via afstandsbediening in negatief opzicht be-invloeden. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Moderator wiz Geplaatst: 17 juni 2011 Moderator Geplaatst: 17 juni 2011 Origineel bericht van: Ferr What to do? Terug naar je dealer, lijkt mij een hardware probleem. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Ferr Geplaatst: 17 juni 2011 Auteur Geplaatst: 17 juni 2011 Het probleem is nu een paar maanden, daarvoor geen problemen gehad... Nee, geen transmitter oid.. Heb ook gedacht dat het aan de TV lag, Samsung 5100 LED.. Weet niet meer zeker of ik voor deze TV ook al problemen had.. Maar heb al een A4tje over de ontvanger gelegd, maakte geen verschil DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 17 juni 2011 Geplaatst: 17 juni 2011 Zou 't een 'rot' contactje zijn op de IR ontvanger in je Vu+? Als ie beetje warm wordt, het contact verbreekt oid?
Ferr Geplaatst: 17 juni 2011 Auteur Geplaatst: 17 juni 2011 Lijkt me niet, want alstie het niet doet kan het soms na 10sec wel weer werken.. maar kan hem wel eens open maken.. Het lijkt eerder of hij vast loopt ofzo.. soms geeftie ook een "waarschuwing" voordat hij stopt, namelijk datie 1 keer niet reageerd op de AB, dan kan je vaak nog 3/4x drukken en is het afgelopen.. DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen