vGnp Geplaatst: 17 juni 2011 Geplaatst: 17 juni 2011 En als je dan toch een oerdegelijke schotel en LNBs wilt, kijk dan eens naar Kathrein: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Patricks Geplaatst: 18 juni 2011 Auteur Geplaatst: 18 juni 2011 Bedankt voor jullie mening, Ik heb besloten voor een Big Bisat te gaan met Alp's. Zodra ik het zaakje binnen heb zal ik er meteen wat montage foto's van maken. Mocht het niet lukken dan weet ik waar ik terecht kan.
Ventura Geplaatst: 18 juni 2011 Geplaatst: 18 juni 2011 Origineel bericht van: Patricks Ik heb besloten voor een Big Bisat te gaan met Alp's. 4 normale lnb's (bijv. inverto black ultra) moet het ook lukken om de astra 1,2,3 en hotbird te kunnen ontvangen icm de Big Bisat. Zie deze FOTO.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 juni 2011 Geplaatst: 18 juni 2011 Origineel bericht van: Patricks Ik heb besloten voor een Big Bisat te gaan met Alp's. Dat gaat een mooi setje worden
Eduard07 Geplaatst: 5 november 2012 Geplaatst: 5 november 2012 (aangepast) Maar met een Fuba ben je natuurlijk wel 'the king', al vraag ik mij dan af wat voor 'king' je bent. Die satellietboeren willen alleen maar zoveel mogelijk winst maken, wat natuurlijk hun goed recht is, maar goedkoop is tegenwoordig goed genoeg.. Laat je niet gek maken.. Inmiddels kan ik nu uit ervaring beweren dat de Fuba allerminst een winstobject is zoals hierboven gesuggereerd. Het rendement van de schotel van 85 cm rond licht nauwelijks onder de Triax88. Voor Astra 2 zelfs hoger. En dat ding lijkt me zijn levensdagen niet meer stuk te krijgen. Oerdegelijk, dus die 15 jaar garantie zijn in dat opzicht een wassen neus. En die Triax 88? Ontvangst met multirail niet slecht, maar een fragiele schotel vergeleken met deze. Geen wonder dat de Duitsers de Triax niet willen. 5 november 2012 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen