SnarfBret Geplaatst: 17 juni 2011 Geplaatst: 17 juni 2011 De door CanalDigitaal gewijzigde zendergegevens heb ik na april 2011 doorgevoerd en toen kreeg ik ALLE zenders. Opeens ontving ik enkele weken geleden RTL4, RTL5,RTL7 en Veronica niet meer, maar ontvang ik de zenders Ned 1, 2 en 3, BVN, Net5 en SBS wel. Met de decoder Opentel OSD 3000 CI heb ik sinds 1996 nooit een probleem gehad. Ik heb geprobeerd via de schotel voor de firmware van mijn reciever een update te krijgen; helaas niet gelukt. Iemand een idee, hoe dit probleem op te lossen? CanalDigitaal verwijst alleen naar door haar goedgekeurde decoders en laat het verder afweten. Groeten Frans
Gast azboxhd Geplaatst: 17 juni 2011 Geplaatst: 17 juni 2011 Gebruk je toevallig een ci module. ================================ johan
Smurf Geplaatst: 17 juni 2011 Geplaatst: 17 juni 2011 moet wel, want kaartlezer heeft het beestje niet Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast azboxhd Geplaatst: 17 juni 2011 Geplaatst: 17 juni 2011 zeker een matrix module want die werken niet meer. ===================================== johan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen