jepe Geplaatst: 17 juni 2011 Geplaatst: 17 juni 2011 Ik krijg met de DCC v 2.95 geen contact met de VU DUO. Ik heb ene pc met windows 7. Ik krijg deze melding: Telnet Connected FTP Connected Bootmanager: not found. Telnet Disconnected Telnet login incorrect! Wat wil bootmanager not found zeggen? En welke logins moet ik gebruike? Ik liet nu root staan maar password leeg (ipv standaard dreambox) Ik heb ook de Vu control center geprobeerd maar die geeft meteen foutmeldingen bij opstarten, dus dat programma loopt op mijn compu niet goed.
jepe Geplaatst: 17 juni 2011 Auteur Geplaatst: 17 juni 2011 Alleereerst super dank voor snelle antwoord. Helaas weet ik niet precies wat pingen is. Heeft dat iets met telnet te maken? Ik heb wel een paar dagen gelden nieuwe lijsten er ingezet met Dreambox edit en dat ging wel goed.
jepe Geplaatst: 17 juni 2011 Auteur Geplaatst: 17 juni 2011 Het is nu wel gelukt. Was toch iets met het wachtwoord dat ooit veranderd was. Toch bedankt voor het meedenken.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 17 juni 2011 Geplaatst: 17 juni 2011 Mooi dat het weer werkt. Pingen is kijken of je verbinding kunt krijgen. Op de command-prompt van je Windows computer, dan wel van je Vu+: ping ipadresvanbvjeVu+ Dus bv. ping 192.168.1.9
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen