Ga naar inhoud


[RE-4200HD PVR] 4200 leest geen smartcard


rpijpers

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 

Ik heb vandaag een Reboc 4200 gekocht die ik wil gaan gebruiken in combinatie met Clone+

 

Het probleem is dat de Rebox geen smartcard wil lezen. In het menu blijft er staan dat de smartcard slot leeg is !!!

 

Ik heb ook al een poging gedaan met de originele CD card maar ook die geen hetzelfde resultaat......

 

Iemand enig idee......???

 

 

Oh ja... de software is versie 1.08.94 en volgens de website van rebox is dat de nieuwste.....

 

Ik hoop dat iemand een goeie tip kan geven....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er is een serie uitgebracht met een andere chip op de kaartlezer.

In combinatie met een CD kaart en huidige SW werkt het niet.

 

Terug naar dealer,er moet een andere kaartlezer in.

 

De clone+ werkt bij mij niet in de rebox.

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

....Uiteindelijk is gebleken dat ik niet alles wist en men mij niet goed begrepen had. Ik was in de veronderstelling dat ik alleen de Clone+ en een receiver nodig zou hebben om in een tweede kamer te kunnen kijken.....

 

Blijkt dat ik dus toch ook daar een kabel vanaf de LNB moet hebben. Ik heb nu een DUO die vol zit dus ik moet een keer mijn LNB laten vervangen en een kabel laten trekken...

 

Pffffff.....beetje jammer weer. Wat gaat dit nou weet kosten :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffffff.....beetje jammer maar had je dit niet vooraf al kunnen weten voordat je tot aankoop van de Clone+ bent overgegaan?

Wat informatie vooraf inwinnen is nooit verkeerd.

Goed, dat is mosterd na de maaltijd.

 

Een beetje afhankelijk van de mogelijkheid om een coaxkabel naar de 2e kamer te trekken vallen de kosten wel mee.

Je moet de DUO LNB vervangen door een Quad LNB plus de kosten voor een aantal meters kabel.

Quad LNb's zijn goed 2e hands te koop en een goede kabel kost ook niet al te veel.

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: rpijpers


Het probleem is dat de Rebox geen smartcard wil lezen. In het menu blijft er staan dat de smartcard slot leeg is !!!

..


Vreemde foutmelding voor een niet aangesloten antenne kabel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...