Ga naar inhoud


[Pioneer] Menu pioneer


Gast

Aanbevolen berichten

een vriend heeft een pioneer, met de zelfde menu als de nokia 9304s en de strong8000,kan men die firmware dan ook gebruiken , of hoe zit dat dan? kan men de str8000 v9bfinal {incl settings)gebruiken plus software loader en V20 firmware.zoals vooer de nokia 9304s en de strong8000.?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt zeker NIET de strong FW of kanalenlijsten gebruiken voor een Pioneer. Zelfs binnen de Pioneer families kun je ze niet uitwisselen.

De c+ goedgekeurde ontvangers zien er allemaal hetzelde uit omdat C+ de regie gehad heeft in de einduitvoering.

Maar als je achter op de Pioneer kijkt kun je zien wel type het is DBR-.....

Binnenon zijn extra details als het typenummer van het moederboard belangrijk.

Voor de 100/110/120/200/210/220 zijn inmiddels goede FW's beschikbaar.

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt voor uw reacktie, nu weet ik al iets meer,dinsdag brengt hij die tuner voor een update, ik had gezien dat de software 14 was of 1.4 gezien dat ik daar nog niet veel van afweet kunt ge mij mischien in de goede richting sturen voor een update, en hoe dat werkt, voor de nokia en strong8000 weet ik hoe dat gaat,maar de pioneer is nieuw voor mij.

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verschillende versies van Pioneer moet je verschillend patchen.

Het versie nummer van de soft die er in zit zegt niet zo veel.

 

Er is veel over geschreven over pachen van Pioneer. Gisteren nog uitgebreid over de 110.

 

Haal ook Pionero V4.0[Final] op. Daar zit een zeer uitgebreide handleiding in. daarnaast zijn er sites met info, maar ook dat hangt weer af van het type Pioneer,

Als je Pionero 4.0-final gebruikt heb je waarschijnlijk geen andere tool meer nodig.

 

Bekijk dit eerst allemaal en als je dan nog vragen hebt, helpen we je met plezier verder.

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...