Ga naar inhoud


[Buitenland] Zweedse publieke omroep, SVT, mag Olympische Spelen en 2014 en 2016 niet uitzenden


Amager95

Aanbevolen berichten

Citaat:

Dit soort evenementen kost klauwen met geld terwijl lang niet iedereen ernaar kijkt, maar iedereen moet wel meebetalen.

Dan mag alles wel naar de commercielen... want ik ken geen enkel programma waar echt IEDEREEN naar kijkt!!!

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zijn diverse sporten waar men en masse naar wil kijken, maar wel ZONDER reclame onderbrekingen. Het voetbal zit niet zomaar weer bij de NOS op zondagavond.

En bij veel reclame onderbrekingen en weinig kijkers, dan wordt een sport gelijk door de commerciëlen gedumpt. Daar gaat het niet om kwaliteit maar kwantiteit en aandeelhouders, die hun zakken moeten vullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor net op de radio (SR P4 Radio Norrbotten) dat de Olypische spelen 2014 gratis te BELUISTEREN zijn via Radiosporten, het sportprogramma van Sveriges Radio.

 

toch niet hetzelfde......

 

 

Toch ook nog even een reactie op wat er hiervoor gesachreven werd. Olympische spelen zijn in mijn ogen heel wat anders dan voetbalwedstrijden. De OS zijn een evenement voor het hele volk, terwijul voetballen iets is voor een minderheid in de bevolking. Olympische spelen zouden altijd bij de public service uitgezonden moeten worden.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De betreffende OS zullen gewoon te zien bij de ARD en ZDF, volgens beide omroepen.

 

Het zal mij dan niet verbazen als deze twee wederom hun digitale themakanalen (2 x 3 stuks) ook weer inzetten zoals bij de vorige keren.

 

Mijn idee is dat organisaties als Viasat niet blij zullen zijn met dit feit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Voetballen voor een minderheid???? Waarom wordt er dan zo massaal naar gekeken??? (bron kijkcijfers WK vorig jaar).


WK is zoiets als Olympische Spelen. Ik denk dat dan meer mensen kijken dan naar gewone wedstrijden... Bij het WK wil je graag dat jouw favoriete land wint, ook al heb je totaal niets met voetballen...

Ik irriteer me er overigens mateloos aan dat gewone tv programma's moeten wijken voor een potje voetbal of een andere sport. Vanavond is het "Das Erste" die het voetballen uitzendt... en dat wil dus zeggen dat de reguliere uitzendingen moeten wijken. Dat vind ik erg jammer, maar het is niet anders, en gelukkig ben je die programma's niet "kwijt" maar worden ze verschoven.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: oldebroek
zie voor je dat bijvoorbeeld 'de Mol' alle wedstrijden van het Nederlands elftal koopt voor de komende jaren en al deze wedstrijden in het betaal door je neus pakket belanden

...I have a dream. :D

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Origineel bericht van: oldebroek
zie voor je dat bijvoorbeeld 'de Mol' alle wedstrijden van het Nederlands elftal koopt voor de komende jaren en al deze wedstrijden in het betaal door je neus pakket belanden

...I have a dream. :D


vele zullen overschakelen naar ARD en ZDF...
een kleine groep betaalt misschien aan De Mol
een groep mensen zullen afhaken bij dit commerciele circus

volgens mij rekent het IOC zich zelf rijk met al die rechten. Op korte termijn misschien levert het nog wel geld op. Maar hoe lang nog als mensen gaan afhaken en de OS voor een select gezelschap zal zijn.
Voor de sporters gaat er dan ook de lol er van af.

eh, het ging toch officieel om sport bij de OS??
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...