Ga naar inhoud


[Homecast] ervaringen met Homecast HS 2100 CI CD USB PVR


HeinS

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb nu de Philips 7141 Hd ontvanger. Hierover ben ik niet tevreden. Aangezien ik ervaring had met Technisat, heb ik een technisat S1 gekocht, maar omdat het app. mijn CI module maar bleef initialiseren en ik dus geen CD kon ontvangen, het ik het app. terug gestuurd.

Ik kreeg het advies van ***geen-reclame*** in Groningen dat de Homecast HS 2100 een beter app is en dat het beeld nog mooier is, teven is deze CD gecertificeerd. Nu wil ik jullie vragen.

Hebben jullie ervaring met de Homecast HS 2100 CI CD USB PVR en willen jullie dit met mij delen?

Alvast bedankt voor jullie hulp

groetjes Hein

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo jan5000,

 

jij hebt dus een homecast HS2100 CI CD USB staan en vind het app goed werken. Heb jij enige ervaring hoe dit app beeld technisch is t.o.v. andere merken?

Teven hoe is de menu en kun je makkelijk je eigen voorkeur van zenderlijst maken?

Ben erg benieuwd naar je bevindingen.

 

groetjes Hein

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt 8 favorieten lijsten aanmaken via de afstandsbediening. Dit gaat redelijk makkelijk. Heeft een goed beeld zelfs 1080p kan de box aan, maar dit is geen uitzendnorm. Ik gebruik meestal de Coolstream. De homecast is een rechttoe rechtaan apparaat,met CD certificering. kijk is op www.myhomecast.nl voor de handleiding, of op www.Bron: Totaal TV voor een test.Verder zapt hij redelijk snel, afstandsbediening is niet super. De importeur heeft nog een site www.cabsat.nl

succes met je keuze.

 

coolstream neo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...