Ga naar inhoud

Signaalmeter op de dreambox DM8000HD niet echt compleet.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik draai nu al een lange tijd met Open Pli 2.0,En wat me opvalt is dat bij de DM8000 alleen het signaal SNR wordt weergegeven AGC en BER worden niet weergegeven.Ik wil AGC er ook bij hebben. Nu weet ik dat je BER ook niet moet zien okee maar is dit afhankelijk van de skin die je gebruikt of is dit een probleem die in PLI zit?Of moet ik iets aanpassen in een xml file? Mijn skin is Magic-EHD wat ik een zeer mooie en duidelijke skin vind.

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

probeer deze skin eens

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedro Newbie
probeer deze skin eens

Oke ik gebruik toch liever de EHD skin die vind ik persoonlijk mooier,maar een xml file aanpassen is een zoekwerk waar ik geen kaas van gegeten heb.Jammer als daar niet een programma voor is die je skin laat zien en ook kan zien wat je veranderd.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Loui (K)
Jammer als daar niet een programma voor is die je skin laat zien en ook kan zien wat je veranderd.

Dat is er wel, en als je een skin echt in de war wilt brengen , dan gebruik je dat.
Misschien heb je iets aan de bijlage.

vGnp

SkinGuide.pdf

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Als je gebruik wil maken van de Magic-EHD dan moet je de plugin secondinfobar installeren die laat precies zien wat jij wilt.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Loui
Jammer als daar niet een programma voor is die je skin laat zien en ook kan zien wat je veranderd.

Met Gemini-skins en GP3 kan dat.

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Geplaatst:

Welk programma heb je dan daarvoor met Gemeni? En heus dan zal dit ook met PLi-skins werken...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Nog even een screenshot van Magic-EHD (in ieder geval een afgeleide daarvan) met de second infobar

screenshot.jpg

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Welk programma heb je dan daarvoor met Gemeni? En heus dan zal dit ook met PLi-skins werken...

bluepanelsensorfields.jpg

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Geplaatst:

Dat is geen skin viewer of zo, maar eigenlijk een patch op orginele skins door velden te veranderen door sensor1 enz.. zodat je ze kunt customizen.

Via een plugin kan je dan dingen kunt customizen... Zeer waarschijnlijk is deze ook goed aan te passen op PLi als iemend hier de moeite in stopt.. Al hoewel de kans groot is dat er op deze plugin een vetter Genuine check op zit en dat hij ook alleen als binary geleverd wordt (waar is het opensource idee????)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedro Newbie
Als je gebruik wil maken van de Magic-EHD dan moet je de plugin secondinfobar installeren die laat precies zien wat jij wilt.

Die staat er al op maar daar kun je verder niks mee.Kijk maar naar de afbeelding.

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Dan weet ik het verder ook niet hoe je AGC naar voren kan halen.

b.t.w. ik denk dat je in je afbeelding nog iets meer moet verbergen, je bent iets vergeten aan de onderkant.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Loui (K)

Die staat er al op maar daar kun je verder niks mee.Kijk maar naar de afbeelding.

post-6488-1318262137,2485_thumb.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen