bertalting Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Hallo sat-liefhebbers, Ik zat her en der wat rond te neuzen op het net/forums over de dm800 fan, hij maakt veel lawaai tenminste bij mij dan. Nu lees ik in de meeste forums dat je deze fan gewoon los kan halen en dan zonder fan kan draaien. Heeft iemand hier ervaring mee? en is het veilig. Ik heb er trouwens wel een 500gb 2,5 schijfje in die trouwens wel na 10 minuten in standby gaat. Graag hoor ik jullie mening/ervaring. Groetjes Bert
Sigma Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Een DM800HD heeft geen fan dus ik denk dat je een cloon hebt en daar mag hier niet over gesproken worden op dit forum. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Littlesat Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Behalve als hij het over de DM800HD-SE heeft. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
bertalting Geplaatst: 19 juni 2011 Auteur Geplaatst: 19 juni 2011 geen clone trouwens, maar goed bedankt voor jullie meningen terwijl jullie je zo druk maken over forum-policies ipv een ander helpen.
Sigma Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Nou een DM800HD heeft geen fan dus kan hij zonder. En verder zou ik zeggen ga de regels van dit forum nog ééns lezen. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
satdr Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Mijn hd met hdd draait al 4 jaar zonder, no problem Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Beheerder Michel Geplaatst: 19 juni 2011 Beheerder Geplaatst: 19 juni 2011 Origineel bericht van: Sigma Een DM800HD heeft geen fan dus ik denk dat je een cloon hebt en daar mag hier niet over gesproken worden op dit forum. ...En verder zou ik zeggen ga de regels van dit forum nog ééns lezen. Sigma, Omdat jij leden op de regels blijft wijzen, terwijl daar overduidelijk de moderators voor verantwoordelijk zijn en leden daarvoor uitsluitend de functie 'Moderator Waarschuwen' mogen gebruiken... én Vanwege het feit dat dit echt alweer je 8e waarschuwing is, mag je nu 2 weken wat anders gaan doen. Jouw hele optreden op het forum is zeer onvriendelijk tegenover andere leden. Je hebt in je eigen handtekening staan dat je een hekel hebt een lieden die alles beter weten, maar je maakt jezelf daar juist schuldig aan. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
chellohacker Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Origineel bericht van: bertalting geen clone trouwens, maar goed bedankt voor jullie meningen terwijl jullie je zo druk maken over forum-policies ipv een ander helpen. Als je van je fan geluid af wil, probeer hem dan op 5 volt tezetten. Is het dan nog niet naar je zin, zet er dan een 486 koelblok op, wel even wat siliconen pasta ertussen, zo dun mogelijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen