Loui (K) Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Ik werk al een lange tijd met Magic-EHD op mijn DM8000HD,Maar nu wil ik een kleur veranderen van geel naar groen en dan wel de kleur die zich bevind in de selectiebalk van de zenderlijst.Dus de balk waarmee je de boeketten en de zenders kies.Waar moet ik die aanpassen en hoe?
Littlesat Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Onderzoek eens /usr/share/enigma2/Magic-EHD/skin.xml.... als je daar goed kijkt dan kun je zelf wel e.e.a. veranderen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Loui (K) Geplaatst: 19 juni 2011 Auteur Geplaatst: 19 juni 2011 Okee ik zal eens kijken of ik eruit kom.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Vergeet niet even een kopietje van betreffende xml-file te maken, mocht het ergens fout gaan...
Gerard 76 Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Klinkt wel interessant ook ik zou de programma info achter de zendernaam liever groen dan geel zien. Ook ik ga es ff klooien
Loui (K) Geplaatst: 19 juni 2011 Auteur Geplaatst: 19 juni 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Klinkt wel interessant ook ik zou de programma info achter de zendernaam liever groen dan geel zien. Ook ik ga es ff klooien Ja bij mij is het al voldoende wanneer je de selectbalk daar wordt dan alles geel en dat zou groen moeten zijn.Als ik die regel kon vinden pas ik hem wel effe aan.Maar aangezien mijn engels nu niet mijn beste kant is hi wordt het extra zoeken.
Loui (K) Geplaatst: 19 juni 2011 Auteur Geplaatst: 19 juni 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 We bedoelen idd precies hetzelfde... Wie hem het eerst heeft???? hihi
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 Jullie zijn er nog niet uit? Verander regel 82 de regel: <color name="ListboxSelectedForeground" color="selectedFG" /> in bijvoorbeeld <color name="ListboxSelectedForeground" color="#0000ff00" /> Misschien is dit wat jullie zoeken
Littlesat Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 Als je den verder zoekt omhoog dan kun je ook selectedFG aanpassen... dan heb je alle selectedFG's in alle screens ineens te pakken. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 Inderdaad dat is waarschijnlijk een betere plek om het aan te passen, alhoewel bij de eerste mogelijkheid ook alle schermen aangepast zijn voor zover ik heb kunnen zien maar inderdaad is het beter alleen de regel onder <!-- ## Colors ## --> <color name="selectedFG" value="#00fcc000" /> te veranderen in <color name="selectedFG" value="#0000ff00" /> Verder hoef je dan niets meer te doen
Gerard 76 Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 Hoe noem je de voortgangsbalk die boven de programmainfo staat? Is dat de progressbar? Het is die gele balk. Ik ga proberen om deze,en bovengenoemde blauw te maken. Kijken welke mooier staat...
Littlesat Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 Dat is inderdaad een progress bar.. maar waarschijnlijk zal het een png (plaatje) zijn waar een zwarte progress bar stukken van onzichtbaar maakt. Dus je zult dan de png moeten aanpassen. Misschien "leuk" als jullie de aanpassingen/verbeteringen teruggeven aan PLi Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Loui (K) Geplaatst: 22 juni 2011 Auteur Geplaatst: 22 juni 2011 Ik heb de skin.xml aangepast zoals beschreven maar nu start mijn dreambox niet meer op.hij start steeds opnieuw op.ik heb ne even via ftp Magic-EHD map verwijderd en opnieuw gestart maar kennelijk wil het omzetten niet lukken op de normale manier. ik heb via telnet het comando init 4 gegeven en toen nog maar eens de xml file angepast maar weer gaat hij steeds opnieuw opstarten.ik gebruik de skin.xml die in de map usr/share/enigma2/magic-EHD staat.
Loui (K) Geplaatst: 22 juni 2011 Auteur Geplaatst: 22 juni 2011 Probleem al opgelost even op een andere manier gedaan via E2Dcc en daar de xml direct bewerkt. En zo ziet het er dan uit. Maar kunnen de nu in geel gekleurde programma's ook in groen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen