Gerard 76 Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 Gewoon zorgen dat je de originele bestanden achter de hand hebt...
Loui (K) Geplaatst: 25 juni 2011 Auteur Geplaatst: 25 juni 2011 Ja die heb ik goed bewaard,als de box crasht zet ik snel via ftp het orginele terug en hij start wer normaal op.
Beheerder Michel Geplaatst: 25 juni 2011 Beheerder Geplaatst: 25 juni 2011 Je kunt beter/eenvoudiger een samba share gebruiken. Gewoon op de box je smb.conf aanpassen naar: [Harddisk] comment = The harddisk path = /hdd read only = no public = yes guest ok = yes [Root] comment = Root filesystem - take care! path = / read only = no public = yes guest ok = yes een windows netwerk schijf toevoegen met \\192.168.1.200\root en dan de bestanden rechtstreeks op je box bewerken. PSP maakt toch altijd een backup map, dus gaat het fout kopieer je de backup zo terug. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Littlesat Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 Je kunt heel snel als je teveel geknoeit hebt de skin weer terugzetten... opkg remove enigma2-plugin-skins-magic-hd opkg install enigma2-plugin-skins-magic-hd Of zelfs "gewoon" via het menu de skin verwijderen en weer opnieuw installeren... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gerard 76 Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 als je in usr.share/enigma2/magic-hd-common rommelt(progressbar) dan helpt alleen 't verwijderen van de skin niet. In zo'n geval beter een backupje van het png bestandje. tijdens een "loop van groene schermen" is de box gewoon via ftp te benaderen en kun je het originele png bestand weer terugzetten.
Gerard 76 Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 Nu ga ik kijken hoe ik de kleur achter de geselecteerde zender kan aanpassen... De programma's achter de zenders zien er nu goed uit, vind ik zelf.
Loui (K) Geplaatst: 26 juni 2011 Auteur Geplaatst: 26 juni 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 als je in usr.share/enigma2/magic-hd-common rommelt(progressbar) dan helpt alleen 't verwijderen van de skin niet. In zo'n geval beter een backupje van het png bestandje. tijdens een "loop van groene schermen" is de box gewoon via ftp te benaderen en kun je het originele png bestand weer terugzetten. Op deze manier zoals jij beschrijft doe ik het ook altijd.in uiterste geval als niks meer wil dan pas de map van je skin verwijderen.
Gerard 76 Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Weet jij waar je de gele "standaard kleur" kunt aanpassen? Deze wordt oa. gebruikt voor de programmainfo in de selectiebalk, voor de datum & tijd,de kaartinfo (dev/sci1) of zoiets. Deze laatste staan in de infobalk. ik heb oa. regel 125,128 en 131 geprobeerd maar dat werkt niet, dus de regels maar weer teruggezet zoals ze waren.
Loui (K) Geplaatst: 26 juni 2011 Auteur Geplaatst: 26 juni 2011 Mijn laatste kleur aanpassing,incl xml file voor Magic-EHD. skin.zip
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Weet jij waar je de gele "standaard kleur" kunt aanpassen? Deze wordt oa. gebruikt voor de programmainfo in de selectiebalk, voor de datum & tijd,de kaartinfo (dev/sci1) of zoiets. Deze laatste staan in de infobalk. ik heb oa. regel 125,128 en 131 geprobeerd maar dat werkt niet, dus de regels maar weer teruggezet zoals ze waren. Als je bedoeld dat je de kleur van het programma bij de geselecteerde zender anders wilt hebben moet je aan de regel toevoegen het item: colorServiceDescriptionSelected="red" (als je het rood wilt hebben tenminste.) Het ziet er dan zo uit zoals hieronder. De regel ziet er dan ongeveer zo uit: <widget name="list" position="520,87" size="740,570" itemHeight="30" serviceNumberFont="Regular;24" serviceInfoFont="Crs;24" serviceNameFont="Regular;24" serviceItemHeight="30" foregroundColorServiceNotAvail="#656565" colorServiceDescription="yellow" colorServiceDescriptionSelected="red" transparent="1" scrollbarMode="showOnDemand" selectionPixmap="Magic-HD-Common/buttons/sel.png" />
Loui (K) Geplaatst: 1 juli 2011 Auteur Geplaatst: 1 juli 2011 Even cretief bezig geweest en zo is het geworden.
DeBeek Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Vind je het erg als ik de standaard streep erin laat staan ?
Loui (K) Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Geplaatst: 2 juli 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Weet jij waar je de gele "standaard kleur" kunt aanpassen? Deze wordt oa. gebruikt voor de programmainfo in de selectiebalk, voor de datum & tijd,de kaartinfo (dev/sci1) of zoiets. Deze laatste staan in de infobalk. ik heb oa. regel 125,128 en 131 geprobeerd maar dat werkt niet, dus de regels maar weer teruggezet zoals ze waren. Gerard jij hebt onder het minitvscherm de tijdbalk blauw,bij mij nog standaart welke regel in skin.xml moet ik veranderen om dit ook naar mijn kleur aan te passen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen