Loui (K) Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Geplaatst: 2 juli 2011 Ik heb wat gevonden wat ook mooi werkt en al even bestaat dat is e2skinner2 werkt ook goed.Alleen moet je de map Magic-EHD en de map Magic-HD-Common bijden in de map skins kopieren anders werkt het niet.
DeBeek Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 Die gebruik al een tijdje om skins aan te passen naar mijn wens.. Werkt goed..
Loui (K) Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Geplaatst: 2 juli 2011 Ja ik kwam er ook weer eens achter dat dit nog bestond,wel een beetje laat hi.
Loui (K) Geplaatst: 14 juli 2011 Auteur Geplaatst: 14 juli 2011 Ik heb geprobeerd er een kleurijke skin van te maken.Bij mij draait hij prima op de DM8000HD,En ik heb er een voor de DM800HD. De Magic-PD1LOI is gebaseerd op de Magic-EHD dus voor overscan
Gast Duolist Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Origineel bericht van: Loui (K) ..... gebaseerd op de Magic-EHD dus voor overscan Dus niet voor overscan Magic-HD is geschikt voor een overscannende TV.
Beheerder Michel Geplaatst: 15 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 15 juli 2011 Ja let op wat je zegt want als het niet exact klopt, wordt je meteen afgestraft Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Loui (K) Geplaatst: 15 juli 2011 Auteur Geplaatst: 15 juli 2011 Hihi ja ik bedoelde dat deze dus buitenbeeld raakt waneer hij op 16:9 staat. Maar nu even een vraagje als ik b.v.b in de bovenbalk waar rechts de tijd staat en links het label Mainmenu!waar moet ik wezen om dit een andere kleur te geven? nu heb ik het bij elke bladzij om het zo maar even te noemen de kleur aangepast. Maar is het ook mogelijk dat dit door 1x alle namen die daar staan de kleur krijgt wie ik wil? Een paar dingen zijn me nog niet duidelijk anders had ik het wel gevonden.
Gast Duolist Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Je moet gewoon e2skinner gebruiken, dan wijst een heleboel zichzelf. Als je in het beeld daarvan klikt op een bepaald onderdeel, zie je in de linker kolom precies welk (tekst-)deel dat is. En het buiten beeld vallen van de OSD heeft niets met 16:9 te maken, maar met het feit dat je TV blijkbaar op overscan is ingesteld. Echt: het is de moeite waard die instelling te veranderen, om "echt" HD te kunnen kijken. Zoek maar even: er is al meerdere malen over geschreven.
Loui (K) Geplaatst: 15 juli 2011 Auteur Geplaatst: 15 juli 2011 Origineel bericht van: Duolist Je moet gewoon e2skinner gebruiken, dan wijst een heleboel zichzelf. Als je in het beeld daarvan klikt op een bepaald onderdeel, zie je in de linker kolom precies welk (tekst-)deel dat is. En het buiten beeld vallen van de OSD heeft niets met 16:9 te maken, maar met het feit dat je TV blijkbaar op overscan is ingesteld. Echt: het is de moeite waard die instelling te veranderen, om "echt" HD te kunnen kijken. Zoek maar even: er is al meerdere malen over geschreven. Ik gebruik ook e2skinner maar ik zie hier niet in hoe ik een deel van het menu 1 kleur kan maken.maak ik foreground een ander kleur dan heeft ook alles een andere kleur ipv 1 onderdeel.
Gast Duolist Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 Origineel bericht van: Loui (K) Origineel bericht van: Duolist Je moet gewoon e2skinner gebruiken, dan wijst een heleboel zichzelf. Als je in het beeld daarvan klikt op een bepaald onderdeel, zie je in de linker kolom precies welk (tekst-)deel dat is. En het buiten beeld vallen van de OSD heeft niets met 16:9 te maken, maar met het feit dat je TV blijkbaar op overscan is ingesteld. Echt: het is de moeite waard die instelling te veranderen, om "echt" HD te kunnen kijken. Zoek maar even: er is al meerdere malen over geschreven. Ik gebruik ook e2skinner maar ik zie hier niet in hoe ik een deel van het menu 1 kleur kan maken.maak ik foreground een ander kleur dan heeft ook alles een andere kleur ipv 1 onderdeel. Geef eens een specifiek voorbeeld?
Loui (K) Geplaatst: 16 juli 2011 Auteur Geplaatst: 16 juli 2011 Nou als je op menu drukt zie je linksboven "Mainmenu" staan en rechtsboven datum en tijd.Nou die 2 posities komen bij elke opening van een submenu weer tegenen die wou ik als kleur oranje hebben.Wat me nu gelukt is maar ik moest wel het menu 1voor1 doorspitten en kleur veranderen.kijk maar hoe ik het heb gemaakt in skin.xml
Loui (K) Geplaatst: 1 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2011 weer verbeteringen aangebracht.
Loui (K) Geplaatst: 4 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2011 Ik heb Magic-HD ook maar eens aangepast voor liefhebbers het is ongeveer het zelfde dan bij Magic-EHD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen