Gast Paulevski Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Hallo, Heb op dit moment nog een 7000.de box loopt op pli jade. maar de laatste tijd gaat zappen bij CD niet goed.loopt vast en dan opnieuw opstarten of wel stroom eraf.zappen van de vrije zenders geeft geen probleem.terug naar CD zenders gaat dan ook bijna nietmeer Heb cccam 2.14 erop staan. var is maar 6% vol. Is de oplossing laatste open pli(12/06/11) erop zetten met nieuwste cccam de oplossing? En is open pli erop zetten makkelijk te doen? gr,Paul
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Ik zou eerst eens beter onderzoeken waaraan het ligt dat zappen niet altijd goed gaat. Bv. RTL4 wel goed en SBS6 niet? Of maakt het geheel niks uit? Heb je al geprobeerd je kaartje in de andere kaartlezer te doen?
Gast Paulevski Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Het haperen gebeurd bij alle zenders van CD.heb nu het kaartje in de andere lezer gestopt en ga eens kijken of dat helpt Zie wel als het zappen begint te haperen de S van Seca niet meer groen wordt maar geel blijft ( rechtsboven in beeld waar alle afkortingen van systemen staat)
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Ik zou gewoon even een upgrade van CCcam naar 2.2.1 doen, dat zou in principe afdoende moeten zijn.
Gast Paulevski Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Normaal zit een nieuwe cccam bij een upgrade van firmware. Is het makkelijk te upgraden naar 2.21?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Origineel bericht van: Paulevski Normaal zit een nieuwe cccam bij een upgrade van firmware. Is het makkelijk te upgraden naar 2.21? Bij de meeste images zit CCcam niet meer ingebakken, dus zul je die even los moeten installeren. Als ie toevallig in de add-on lijst staat (even zoeken in je menu), dan is het helemaal een eitje.
Gast Paulevski Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Helaas alleen cccam 2.14. Dus downloaden en overschrijven over ccam 2.14 heen via dreamup of dream edit? weet niet precies meer de naam van dat programmaatje?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 DreamUp is alleen voor nieuwe images. 't Kan wel met ftp bv.
Gast Paulevski Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Ga het wel ffkes proberen.lukt het niet meld ik me wel weer.
Gast Bats Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 Even de swapfile deleten met DCC. Na iedere nieuwe zenderlijst zeker opnieuw aan te leggen? Vraag ik me af.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen