Ed_backpack Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Hoi, Heb al heel wat gelezen en ben eigenlijk benieuwd naar jullie ervaringen met een smartwi of clone plus. Moet je regelmatig actie ondernemen om alles "draaiende" te houden (update). Ga met CD werken. Stel ik koop een extra kaart...moet ik dan ook nog 99 euro betalen voor activeren? Hopelijk krijg ik mooie verhalen retour. Ben echt aan het twijfelen namelijk THANKS gr. Ed
CronoS Geplaatst: 20 juni 2011 Geplaatst: 20 juni 2011 Ik heb een smartwi, deze werkt eigenlijk al tijden probleemloos. Zorg er wel voor dat er geen stoorzenders in de buurt zijn als telefoons of garagedeuren. Zet hem dus zo dicht mogelijk bij de decoders en over het algemeen heb je er dan geen omkijken meer naar. Als je een extra clientkaart koopt (standaard zitten er bij de SmartWi 3 bij), dan hoef je geen extra abonnement af te sluiten. Let wel op dat het per type ontvanger verschilt hoeveel clientkaarten je kan aansluiten. Ik zou persoonlijk ook niet meer gebruiken dan 3. --- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ------ Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ------ Philips 46PFL9705 ------ Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---
wied Geplaatst: 20 juni 2011 Geplaatst: 20 juni 2011 zie "reviews" bovenaan deze forumlijst... sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
epa Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 ik gebruk ook al jaren smartwi zonder problemen,zonder update oid. laatst een 4e client kaart erbij gekocht,die werkt ook probleemloos. de vierde client staat op slaapkamer van mijn zoon op zolder(2 verdiepingen hoger)zonder probs tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3
satmenneke Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Zorg in ieder geval dat je de LAATSTE nieuwe firmware in de SAmsung TV hebt staan. Deze is te downloaden via de website van Samsung.
leo1949 Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Ik zou voor de Smartwii gaan. Smartwii kan je ook voor kabel en digitenne gebruiken en in de review staat dat de Clone alleen voor satelliet is. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
satmenneke Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 mijn een raadsel waarom mijn vorige posting nu bij deze topic is verschenen??? (gewoon negeren dus)
vladimirke Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Heb nu al enkele jaren probleemloos een Smartwi draaien. Hij verdeeld zonder morren het signaal over drie ontvangers. Dus ik ben er dik tevreden over.
HD_freak Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 Ik ben van de smartwi overgestapt op de cloneplus; Voordelen tov de smartwi: Beter (sterker) signaal, gaat echt door dikke betonmuren/vloeren, eenvoudiger "pairen" met de moederkaart, betere software voor de updates. Al met al ben ik blij dat ik van de smartwi af ben, dat ding gaf voortdurend problemen, had ook moeite met verschillende ontvangers, de cloneplus daarentegen werkt perfect. Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
leo1949 Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 Je hebt vast een oudere versie gehad want de V8 heeft de problemen die je opnoemde niet. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen