Gast nightshifter Geplaatst: 20 juni 2011 Geplaatst: 20 juni 2011 de laatste tijd slaat mijn dm600 pvr steeds vast. regeert dan niet meer op de ab.( zie het indicatielampje AB wel knipperen) blijft wel gewoon kanaal afspelen waar hij op staat. het enige wat "helpt" is de stroom er helemaal afhalen en weer opnieuw op te starten. doet het dan weer even en dan zit hij weer vast. heb geen idee waar dit aaan ligt, wat er aan te doen.. iemand suggesties???
paardengek Geplaatst: 20 juni 2011 Geplaatst: 20 juni 2011 Om te beginnen, zou ik de dreambox gaan flashen. Dus compleet voorzien van nieuwe software / image Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast nightshifter Geplaatst: 20 juni 2011 Geplaatst: 20 juni 2011 zat ik ook al aan te denken... moet alleen even gaan uitvogelen dan hoe dat te doen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 20 juni 2011 Geplaatst: 20 juni 2011 Voordat je dat doet. Heb je toevallig plug-ins geïnstalleerd voor bv. EPG ofzo?
Gast nightshifter Geplaatst: 20 juni 2011 Geplaatst: 20 juni 2011 ehm... dacht het wel, weet het niet zeker, 600 opnieuw gestart en voordat ik dat kon checken sloeg hij al weer vast.. kan ik dit ook via dcc vinden?? (en zo ja, ook uitschakelen??) ik kan namelijk de dreambox wel blijven benaderen via dcc....
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 20 juni 2011 Geplaatst: 20 juni 2011 Oei, via DCC is dat een beetje lastig... Mijn eerste idee bij dergelijke plug-ins zou zijn, ze even weghalen van je box, met name een EPG plugin kan behoorlijke hoeveelheden data ophalen en misschien raakt zo je geheugen wel vol.
Gast nightshifter Geplaatst: 20 juni 2011 Geplaatst: 20 juni 2011 bracht me wel op een idee, heb opnieuw opgestart maar met de netwerkkabel en de antenne (lmb) kabel eruit. ( zeker weten dat hij geen data ophaalt) bleef toen wel lopen en ik heb alle adddons, services en plugins uitgezet.. kabels weer aangesloten, opnieuw opgestart en hij werkt nog steeds afkloppen maar het lijkt dat hij ( vooralsnog) blijft lopen. \0/ (btw: EPG had ik niet staan, wel op mijn7025 maar die doet het er goed mee )
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 20 juni 2011 Geplaatst: 20 juni 2011 Kijk aan... Als ie zo blijft lopen, dan kun je 1 voor 1 je plugins weer aanzetten om zo te ontdekken welke het probleem veroorzaakt.
Gast nightshifter Geplaatst: 20 juni 2011 Geplaatst: 20 juni 2011 te snel gejuicht.... na het typen van vorige bericht weer even terug naar de slaapkamer... staat hij weer vast.... verder aan het puzzelen.. vond ik nog een mount naar de harddisk van mijn 7025.. gebruik ik niet meer omdat ik laatst een hd in de 600 heb gezet.. deze maar eens weggehaald en( ik durf het haast niet meer te zeggen..) maar hij lijkt nu te werken... ben nu een tijd aan het zappen geweest, allerlei instellingen, filmpje kijken van hd, alles lijkt te ( blijven) werken.. ik hoop er het beste van...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 20 juni 2011 Geplaatst: 20 juni 2011 Nog even afwachten dus. Ben benieuwd...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen