Johan45 Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 Ik denk, maar dit is speculeren, dat Astra 10 graden aanhoud. Alles eronder valt buiten het bereik van de footprint. Vult u rustig aan !!!
Gast 1664 Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 Volgens dit plaatje van SMW zou Multytenne voor Astra2D zelfs in IJsland mogelijk moeten zijn met 51 dbW:
Littlesat Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 Voor degene die van detail houden... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
cookie monster Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 http://www.astra2d.com/images/Maps/spain2d.jpg C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Littlesat Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 Leuk al die plaatjes over de 2D... daar hebben we niets aan daar er de 1N op die plek gaat komen.......... Tja ik ben er ook "ingestonken". Geen enkel plaatje hier geeft dan ook iets aan wat betreft de nieuwe footprint... Er is wel een nieuwe footprint te vinden. Hier zou ik in Kerkrade met een 60 cm schotel de satelliet wel nog kunnen ontvangen... En TOCH als ik de plaatjes met de 2D vergelijk tov deze site zie ik dat het niet echt veel zal verschillen. Bron o.a. : http://www.ses-astra.com/business/en/extranet/blog-astra-1n/index.php Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Littlesat Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 Ik heb daarom de plaatjes maar eens naast elkaar gezet... dan zie je toch echt dat het minder wordt. Vooral in Noord-Frankrijk... maar ook in Nederland gaat het van bijna geheel in de 50 cm zone naar de 60 cm zone... En bij de rand zou het heel rap gaan... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Tonskidutch Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: CDS ? wat heeft die nu weer ermee te maken? Ze hebben er zelfs heel veel mee te maken, daar ze de tripplesat met dit doel verkopen.... tja de omgekeerde wereld, -CDS werft met een zenderpakket waar het merendeel FTA is en ook zonder CDS abonnement ontvangen kan worden -CDS verkoopt OOK een merk antenne tripplesat hetgeen een Multytenne is die als BBC helemaal op slot gaat, nog steeds een antenne die ontvangen kan dus heeft CDS er ook geen moer mee te maken -Nu veranderen de SES astra jongens de beam / footprint dus zouden ook andere antennes het zwaar te verduren kunnen krijgen -Of ik nu bij CDS een antenne koop of mijn eigen merk heb hangen is toch irrelevant. vandaar mijn reactie. en ja als je jezelf smukt met andermans veren zou je wel eens een probleem kunnen krijgen met de onwetenden die afgaan op het zenderpakket. ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Littlesat Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 Ik wordt echt moe van dit soort reakties... CDS verkoopt tripplesats en zet het in hun zenderlijst. Als het wegvalt dan hebben ze er zeker mee te maken... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Tonskidutch Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 joh, vermoei je dan niet zo je hoeft mijn reactie toch niet te weerleggen. ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Johan45 Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 Is dat niet ietwat in tegenspraak met je handtekening. Citaat: geef ook feedback / terugmelding Vult u rustig aan !!!
joker55 Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 kijk uit, Johan45, anders is er weer een topic...."doeiiii" HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Littlesat Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 Mag ik het eens anders formuleren, om maar weer eens on topic te komen... Mag ik hopen voor CDS dat ze niet veel klachten krijgen van klanten die bij hun een TrippleSat gekocht hadden zodat ze op deze manier zonder maandelijkse extra kosten naar de BBC en heel veel andere Engelse zenders konden kijken... die plotseling uitvallen omdat de Tripplesat plotseling te klein werd om het signaal te ontvangen??? En zo bedoel ik dat CDS er wel degelijk wat mee te maken heeft als deze footprint veranderd... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
aaannk Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 SDontvanger in de klikko, heb jij meer info dan de andere Canaldigitalklanten? Wiljo
Tonskidutch Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 is off topic maar je aantal SD zenders nemen niet toe ze nemen af. Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Littlesat Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 Lees dan ook wat ervoor staat... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen