Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

moet je wel een oudere versie van Handbrake nemen.

De laatste versie kun je alleen mp4 of mkv mee maken.

Ik zou overigens sowieso voor MKV kiezen:betere kwaliteit bij minder mb's, en mogelijkheid om meerdere audiosporen en ondertitels toe te voegen.

MKV speelt ook bijna altijd probleemloos af.

Geplaatst:

Divx is een MPEG4 variant, en niet de meest geavanceerde. Dus de vraag is waarom de TS Divx wil hebben.

MKV (Matroska) is een container, geen codec. Net zo als AVI overigens, maar MKV kan meer. Wat je in die container stopt is een heel andere vraag, dat kan MPEG4 maar ook MPEG2 zijn.

Geplaatst:

ik moest een avi film overzetten naar divx daarom zocht ik een converter(mijn dvd recorder denkt bij een avi bestand dat het een mpeg4 is en dan speelt ie niet af maar divx wel)maar bedankt voor het meedenken

mvg. kevbin

Geplaatst:

Je doet deze klussen profesionneel zoals de rest van de wereld met Virtuadub en de juiste codecs geinstalleerd. (DIVX codec b.v. versie 6.0)

Hier mee doe je ook subtitles.

Het is allemaal gratis en goed

Voor syncen van subtitels ,subtitle workshop gebruiken....

Ga je videobewerken dan Ulead (Corel) eens goed tegen licht houden. Wie wat anders beweert heeft geld teveel.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Geplaatst:
Origineel bericht van: kevbin 7
ik moest een avi film overzetten naar divx daarom zocht ik een converter(mijn dvd recorder denkt bij een avi bestand dat het een mpeg4 is en dan speelt ie niet af maar divx wel)maar bedankt voor het meedenken

mvg. kevbin

Dat is een wat vreemde verklaring, want Divx is (een vorm van) MPEG4
Geplaatst:

Als je googled op divx, kom ik als 1ste een site tegen waar je een gratis versie kan downloaden, waarschijnlijk voor een maand, maar daar zijn ook handige oplossingen hier en daar voor te vinden

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

@ kevbin 7, dat is percies diegene die ik bedoelde, maar wist niet of ik je de link mocht vermelden. Zelf gebruik ik versie 8.0.1.49

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen