kevbin 7 Geplaatst: 20 juni 2011 Geplaatst: 20 juni 2011 wie weet nog een goede en gratis divx converter de meeste is maar voor 15 dagen mvg. kevbin7
NINjak Geplaatst: 20 juni 2011 Geplaatst: 20 juni 2011 van of naar DivX? Zoek eens met google naar Handbrake... is helemaal gratis en je kan bv. zo je DVDtje naar DivX overzetten
jacobus Geplaatst: 20 juni 2011 Geplaatst: 20 juni 2011 moet je wel een oudere versie van Handbrake nemen. De laatste versie kun je alleen mp4 of mkv mee maken. Ik zou overigens sowieso voor MKV kiezen:betere kwaliteit bij minder mb's, en mogelijkheid om meerdere audiosporen en ondertitels toe te voegen. MKV speelt ook bijna altijd probleemloos af.
grunnsat Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 Divx is een MPEG4 variant, en niet de meest geavanceerde. Dus de vraag is waarom de TS Divx wil hebben. MKV (Matroska) is een container, geen codec. Net zo als AVI overigens, maar MKV kan meer. Wat je in die container stopt is een heel andere vraag, dat kan MPEG4 maar ook MPEG2 zijn.
kevbin 7 Geplaatst: 27 juni 2011 Auteur Geplaatst: 27 juni 2011 ik moest een avi film overzetten naar divx daarom zocht ik een converter(mijn dvd recorder denkt bij een avi bestand dat het een mpeg4 is en dan speelt ie niet af maar divx wel)maar bedankt voor het meedenken mvg. kevbin
rudolfdebeer Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 Je doet deze klussen profesionneel zoals de rest van de wereld met Virtuadub en de juiste codecs geinstalleerd. (DIVX codec b.v. versie 6.0) Hier mee doe je ook subtitles. Het is allemaal gratis en goed Voor syncen van subtitels ,subtitle workshop gebruiken.... Ga je videobewerken dan Ulead (Corel) eens goed tegen licht houden. Wie wat anders beweert heeft geld teveel. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
grunnsat Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 Tsja, ik heb gewoon het Divx pakket gekocht. De meest recente codec is V6.9.2 .
grunnsat Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 Origineel bericht van: kevbin 7 ik moest een avi film overzetten naar divx daarom zocht ik een converter(mijn dvd recorder denkt bij een avi bestand dat het een mpeg4 is en dan speelt ie niet af maar divx wel)maar bedankt voor het meedenken mvg. kevbin Dat is een wat vreemde verklaring, want Divx is (een vorm van) MPEG4
D.Quijote Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Als je googled op divx, kom ik als 1ste een site tegen waar je een gratis versie kan downloaden, waarschijnlijk voor een maand, maar daar zijn ook handige oplossingen hier en daar voor te vinden Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
rudolfdebeer Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 vraag was converter voor avi's, geen players. codecs zitten in KMoon-lite bv. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
kevbin 7 Geplaatst: 30 juni 2011 Auteur Geplaatst: 30 juni 2011 heb ik al opgelost gewoon divx plus opgezet en een beetje gegoogled en nu heb ik geregisteerd werkt perfect mvg. kevbin
D.Quijote Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 @ kevbin 7, dat is percies diegene die ik bedoelde, maar wist niet of ik je de link mocht vermelden. Zelf gebruik ik versie 8.0.1.49 Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen