Ga naar inhoud

[DM7025] Hoe aan/uit knop aansluiten bij ombouw 7025+ voeding?

Aanbevolen berichten

Gast Valkyrie
Geplaatst:

Goedenavond.

Een tijdje terug heb ik een vraag gesteld over mijn dm7025 die niet meer goed kon opnemen op de harde schijf. De voeding leek kapot te zijn en uiteindelijk heb ik besloten de voeding van een 7025+ in te bouwen. Alles ging goed, heb ook een nieuwe achterplaat met nieuwe aan/uit schakelaar. Maar nu weet ik niet welke kabel ik waar moet aansluiten. De schakelaar heeft I/0/II en ik heb een blauwe en een bruine draad. Ik ging er eigenlijk van uit dat de blauwe draad op de 0 aangesloten moet worden en de bruine op I. Maar ik durf geen risico te nemen en hem zo aan te sluiten.

Weet iemand of het zo klopt? Dan kan ik hem zometeen uitproberen, dank je wel!

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij heb je het wel bij het rechte eind.

Gast Valkyrie
Geplaatst:

Ik heb nog eens nagedacht en volgens mij kan het in ieder geval geen kwaad als het verkeerd wordt aangesloten.

Ik heb het net aangesloten en hij doet het!

Helaas is mijn opneem probleem niet opgelost... :-(

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Ai, da's wel ff balen dat je opname probleem er niet bij gebaat bleek. Waar verder te zoeken? Type harddisk etc?

Gast Valkyrie
Geplaatst:

Ja je zei het al als reactie op mijn eerste vraag in het andere topic. Eerst testen met een andere harde schijf. Dat had ik beter kunnen doen, al kan het volgens mij ook geen kwaad om een 7025+ voeding te hebben nu.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen