Freddy K Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 Vorige vrijdag heb ik een Open PLI image (OpenPLi-2.0-beta-dm8000-20110617.nfi) geflasht op mijn DM8000. Vandaag heb ik gemerkt dat mijn EPG (die daarvoor een volle week besloeg) nog maar tot vrijdag gaat. Blijkbaar krijg ik dus geen "verse" EPG data binnen. Mijn Dreambox is NIET aangesloten op het Tinternet (wegens omstandigheden heb ik geen internet thuis). Kan iemand me vertellen waar ik een EPG plugin kan downloaden EN VOORAL, hoe ik die dan off-line moet installeren ? TNX Freddy
Gast MiLo Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 De EPG refresh plugin "zapt" naar zenders om zo de EPG van de satelliet binnen te halen. Da's denk ik waar je naar op zoek bent.
Freddy K Geplaatst: 21 juni 2011 Auteur Geplaatst: 21 juni 2011 Dit ziet er inderdaad al veelbelovend uit. Kan ik deze ipk file gewoon in the TMP kopieren en dan een ipkg install PACKAGE_FILE.ipk uitvoeren? Freddy
Gast MiLo Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 alleen heet ipkg tegenwoordig opkg, maar verder klopt 't. installeren mag ook vanaf usb stick ofzo, is makkelijker, want als je een stick erin stopt met een ipk erop vraagt hij gewoon of je die plugin wil installeren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen