ronjans Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 is dit mogelijk? heb een aantal van deze bestanden van mijn laatste vakantie, alleen speelt de mediaplayer niet af. is er een oplossing in deze? hoor graag van jullie grt Ron
Tonskidutch Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 quicktime .MOV ???? ciao Second Life Mungo Parker
Moderator wiz Geplaatst: 21 juni 2011 Moderator Geplaatst: 21 juni 2011 Origineel bericht van: ronjans is er een oplossing in deze? Converteren naar een formaat wat de hardware matige codecs in je vu wel snappen is de enige oplossing denk ik. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Tonskidutch Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 aanvullend misschien: Enhanced Movie Center (EMC) V.2.0.1 by Coolman & Swiss-MAD FeatureList V.2.0.1 Viele Dateitypen werden gelistet und bei entsprechender Hardware abgespielt: Video: [".ts", ".avi", ".divx", ".f4v", ".flv", ".img", ".iso", ".m2ts", ".m4v", ".mkv", ".mov", ".mp4", ".mpeg", ".mpg", ".mts", ".vob] Audio: [".ac3", ".dts", ".flac", ".m4a", ".mp2", ".mp3", ".ogg", ".wav"] dus testen Second Life Mungo Parker
JosFop4Sat Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 EMC is sowieso te prefereren. De default Mediaplayer is een draak om te bedienen. Al zoek ik nog steeds naar een methode om de .srt ondertitels ongestoord af te kunnen spelen, ook na snel spoelen. Bij mij worden .mov filmpjes goed afgespeeld, al heb ik geen DUO, maar een D'UNO. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
ronjans Geplaatst: 21 juni 2011 Auteur Geplaatst: 21 juni 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch quicktime .MOV ???? ciao sorry, yep
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen