petersat Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 bij canaal digitaal zijn een aantal zenders van frequentie veranderd. Ik heb een Rebox 90000 en deze de zenders opnieuw laten zoeken, 8 van de 10 keer kreeg ik toen gecodeerde zender in beeld, dan moest je eerst naar een vrije zender en dan naar de gecodeerde die het dan wel deed. Van Canaal digitaal vandaag een nieuwe smartcard ontvangen. Nu doet geen één gecodeerde zender het meer. Van canaal digitaal te horen gekregen dat de cammodule de update's niet toe laat. Ik moet maar met rebox bellen. Een vriend van mij heeft dezelfde rebox en nergens geen problemen mee, heeft nog geen nieuwe zenders ingeladen. Heeft er nog iemand dezelfde problemen of misschien de oplossing.
Zilverster Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 @petersat, Citaat: Van Canaal digitaal vandaag een nieuwe smartcard ontvangen Heb je de kaart al aangemeld ( lees geactiveerd ), dit kan via de site van CanalDigitaal, waarschijnlijk gaat de kaart anders niet werken, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 @petersat, Net even voor je gekeken, de datum moet iig staan op : Management : 4-8-2011 CanalDigitaal : 13-8-2011 Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
petersat Geplaatst: 21 juni 2011 Auteur Geplaatst: 21 juni 2011 tuurlijk al zo'n 5 keer en al 3 keer gebeld met canaal digitaal
Zilverster Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 @petersat, Citaat: Ik heb een Rebox 90000 Ik heb geen ervaring met de door jou genoemde ontvanger, maar heeft die geen optie in het menu zitten waarmee je de kaart gegevens kunt uitlezen op o.a. de datum ? Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 @petersat, Citaat: Van canaal digitaal te horen gekregen dat de cammodule de update's niet toe laat Heb je een Rebox 9000 of een Rebox 9000 HD, deze laatste zou met de CanaDigitaal en TVV kaarten moeten werken gewoon in het kaartslot van de ontvanger, dus zonder Cam module, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
ton2207 Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 Stop je smart card in de onderste interne kaartlezer (chip naar beneden en naar achteren) en vraag dan een activatie aan. De CI sloten geven geen activatie door. De datum op de kaart kun je uitlezen door n het menu de meest rechtse optie te kiezen, dan ?CAS en dan SECA, je ziet nu de data staan. Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
Zilverster Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 @ton2207, Mooi dat er iemand meeleest die deze ontvanger kent ! Citaat: vraag dan een activatie aan Denk niet dat het nodig is om nu opnieuw een Activatie aan te vragen, gezien zoals ik het lees vandaag is aangevraagt. Als het goed is loopt die puls door tot 23.59 uur vandaag. Nu maar hopen dat de kaart gaat werken met behulp van je tip's, we wachten af, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Jürgen Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 Origineel bericht van: Zilverster Mooi dat er iemand meeleest die deze ontvanger kent ! TS had dit kunnen voorkomen door deze vraag in het Rebox forum te stellen want daar zijn er meer die de ontvanger kennen. TS moet nu eerst even duidelijk maken welke Managementdatum op de kaart staat. Mocht die datum verlopen zijn dan lukt heractivatie niet meer met de interne kaartlezer en dient een CAM zoals b.v. de Aston 1.07 v2.18 aan te pas te komen. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
petersat Geplaatst: 22 juni 2011 Auteur Geplaatst: 22 juni 2011 ik heb naar de datum's gekeken de oude kaart managment 19-8-2011 canal digital 21-8-2011 de nieuwe kaart managment 01-01-1991 canal digital 28-04-2011
columbo Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 Zo te zien haal je de oude en de nieuwe kaart door elkaar.Je moet de kaart met datum 21-08-2011 her activeren ,dus gewoon via internet.dan moet hij werken,mit alles op je reciever en evt Cam goed is ingesteld.
Jürgen Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 Origineel bericht van: columbo ..Je moet de kaart met datum 21-08-2011 her activeren ,dus gewoon via internet.dan moet hij werken.. Dat zal niet lukken omdat CD voor verzending van een vervangende kaart de oude kaart op non-actief zet. Zoals ik ook al schreef zal het activeren van de nieuwe kaart via de interne kaartlezer niet lukken. Als de datum op de kaart in het verleden ligt (en dat ligt die) kun je de kaart allen nog maar via een CI-module (her)activeren. Althans dat is mijn ervaring bij een soortgelijk probleem. Het beste kun je hiervoor een Aston 1.07 (v2.18 of hoger) gebruiken. Misschien kun je ergens een dergelijke CAM lenen, ik heb er in elk geval een liggen. Nog even een aanvullende vraag aan de TS, welke versie FW gebruik je? MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
petersat Geplaatst: 22 juni 2011 Auteur Geplaatst: 22 juni 2011 het mooiste is ik had nog een module liggen een aston rev 1.2 ik kreeg er geen beeld mee alleen als ik hem nu in de onderste cam plaats staat de managment op 01-01-1991 en de canal digital is veranderd naar 23-08-2011
Jürgen Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 Is de Management datum gewijzigd na of voor een aangevraagde (her)activatie? Verder vraag ik me af of de gebruikte Aston 1.2 een activeringssignaal doorlaat, ik denk het niet. Beeld krijg je in elk geval niet want deze versie CAM is ongeschikt voor de huidige codering. Belangrijk is even om te weten of je na het plaatsen van de Aston CAM bij CD een (her)activatie hebt aangevraagd. Zo niet dan zou ik dit eerst proberen. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen