Ga naar inhoud


gecodeerde zenders doen het niet rebox 9000


petersat

Aanbevolen berichten

  • Moderator
Origineel bericht van: KIM
Ik heb de kaart tot nu wisselend in het bovenste en het onderste slot gebruikt. De laaste keer, alvorens de stroom eraf te halen zat deze in het bovenste slot...


Daarom denk ik, dat de fout hier gezocht moet worden.

Ik heb met mijn Rebox nog nooit problemen gehad met de activatie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Laten we hopen dat dat het probleem is.

 

Ik loop al een jaar te emmeren met dit fenomeen, want het staat nergens beschreven dat de kaart in het onderste slot zou moeten; de FAQ van rebox heb je niks aan en ze reageren ook niet op mails met vragen.

Nu pas, na het lezen op dit forum zie ik dat dit een mogelijke oplossing is.

 

Hij zit nu in het onderste slot en ik hoop dat het nu klaar is met het gezeur; ik begon de Rebox al redelijk zat te worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De CAM vanmiddag binnengekregen en gelijk geprobeerd: Het werkt!

 

Dus Jürgen; bedankt voor de info!

 

Ik ga de kaart voortaan in het onderste slot laten zitten en me hier op het forum eens verder verdiepen in de mogelijkheden die satteliet tv me kan bieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik weet niet, hoe de ontvanger tegenwoordig af fabriek uitgeleverd wordt, maar in mijn ontvanger is de bovenste kaartlezer nog geblokkeerd door een afdekkapje.

 

Op de site van Rebox staat nog steeds, dat er slechts een interne kaartlezer actief is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...