SnijdeA Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 Origineel bericht van: Puch @SnijdeA Als je zo gaat redeneren is alles wat op een hdd staat data. Een programma is niet meer dan een verzameling bestanden en dat is ook data. Klopt wel ja, maar ik zie toch wel een verschil tussen wat wel applicaties, os en scripts e.d. zijn en wat niet. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Con Geplaatst: 25 juni 2011 Auteur Geplaatst: 25 juni 2011 Origineel bericht van: SnijdeA Origineel bericht van: Puch @SnijdeA Als je zo gaat redeneren is alles wat op een hdd staat data. Een programma is niet meer dan een verzameling bestanden en dat is ook data. Klopt wel ja, maar ik zie toch wel een verschil tussen wat wel applicaties, os en scripts e.d. zijn en wat niet. Daarom zie ik verschil tussen data en muziek. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Sjattuh Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 Het is allemaal data en voor het gemak hebben is het onderverdeeld in catagorieen. Muziek data Film data Programma data OS data Script data etc data zo dan? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen