Ga naar inhoud

Kunnen jullie mijn laatste twijfel wegnemen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier nu ook de openpli 2.0 draaien , op dezelfde tv en gelijke instellingen zoals op m'n vorige box de dm800 (daar gemini op , pli gaf teveel groene schermen ) . Daar had ik dus geen last van interleacced lijnen in beeld . Nu wel , misschien ook eens dringend van image wisselen

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: smoking
....pli gaf teveel groene schermen...

dan heb je daar blijkbaar zelf voor gezorgd, ik lees weinig problemen met de PLi images.een groen scherm betekent een probleem waarvan een een crashlog op je systeem is weggeschreven, hieruit kan je achterhalen waar je fout ligt, in de regel is dat een teveel verouderde plugin...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

Dan moet ik je toch teleurstellen . laatste cccam , henksat settings en dat was al voldoende op een verse intall om de 15 min een crashlog te vinden . Andere image's deden het dan weer wel goed .

Pli was wel de snelste image van ze allemaal , en nu op de vu ook perfect stabiel .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Geplaatst:
Origineel bericht van: smoking

Dan moet ik je toch teleurstellen . laatste cccam , henksat settings en dat was al voldoende op een verse intall om de 15 min een crashlog te vinden . Andere image's deden het dan weer wel goed .

Pli was wel de snelste image van ze allemaal , en nu op de vu ook perfect stabiel .

dan het verzoek de volgende keer je crashlog op het PLi forum te plaatsen want dat zou niet kunnen voorkomen met hetgeen jij aangeeft

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen