patrickvb Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 Sinds deze avond merken we zeer slechte (storende) synchronisatie tussen beeld en geluid. Nog iemand probleem gezien/gehoord?
g Geplaatst: 23 juni 2011 Geplaatst: 23 juni 2011 Hier het zefde probleem. Bij verschillende boxen ,geen geluid,en bij sommige geen beeld. Als je de auto sync uitschakelt en dan weer inschakelt loopt het weer(optie moet wel in de soft aanwezig zijn)
astro iris Geplaatst: 23 juni 2011 Geplaatst: 23 juni 2011 Had gisteren avond ook dat probleem, even off on en het leek opgelost. Echter wanneer ik naar een andere zender zapte en terug naar vrt had ik het terug. Bij mij leek het probleem zich alleen op vrt voor te doen, is begonnen tijdens Villa Vantielt Vandaag nog geen tv gekeken, vanavond eens zien.
astro iris Geplaatst: 23 juni 2011 Geplaatst: 23 juni 2011 Begrijp er echt niets van, alleen vrt heeft problemen met synchronisatie.Vanavond tijdens nieuws weer opgemerkt, gezapt naar vtm en daar is er geen probleem.
digitaal kijker Geplaatst: 23 juni 2011 Geplaatst: 23 juni 2011 heb gemerkt dat de SD versie van één nogal blokkerig beeld heeft, live gemerkt en tijdens opname's deze week, denk dat hun encoders weer eens blijven hangen voor sommige zenders. maar in feite is het normaal ook hé,hoeveel zenders zitten er nu al niet op die vlaamse transponder,op den duur word het teveel om goed te zijn,en dat is al een tijdje overschreden. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
astro iris Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 Is wel erg vervelend kijken, is hier echt niets aan te doen?
Breebosje Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 hier ook al een paar dagen geeen geluid op de sd zender één en ook een beetje schokkerig , op de hd zender geen probleem !! Extrend ET8000 ...<br />nl. 1x met TV-Vlaanderen & 1x met Canaal Digital<br /><br />Grtjs Breebosje
ROMAN Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 Ik heb afgelopen weken geen enkel probleem ondervonden (kan enkel SD kijken op mijn Technomate TM-1500 CI+) op VRT, Canvas, VTM, VTM en NED1,2,3. De eerste maanden van het jaar durfde het beeld af en toe (zowat & maal op de avond) wel eens voor enkele sekonden blokkeren maar dat is al sinds lange tijd niet meer opgetreden. Groetjes, Roman
ROMAN Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 Origineel bericht van: ROMAN Ik heb afgelopen weken geen enkel probleem ondervonden Ik moet op mijn woorden terugkomen: daarjuist op één tijdens het nieuws van 18.00h liep de mond van de nieuwsleester duidelijk niet synchroon - ik schat een verschil van zowat een halve seconde - met de klank uit de luidspreker van het TV toestel. Na het nieuws ging het beeld voor enkele seconden op zwart en bij het volgend programma (= Vlaanderen vakantieland) kwamen mond en klank van de presentatrice wel overeen ! Er is dus wel degelijk iets dat soms fout loopt ! Groetjes, Roman
_Bartje_ Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Dat geraakt na enkele weken wel opgelost tvvl kennende.
Littlesat Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Er zijn zenders op de TVV transponder waar de PTS niet goed van is... tenminste die van de video en audio zijn niet gelijk, waardoor eigenlijk geen enkele ontvanger goed kan synchronizeren. Onder andere bij Een en Ketnet/Canvas is dit het geval. Zo kan het zelfs zijn dat sommige ontvangers zelfs helemaal geen geluid geven Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
ROMAN Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Origineel bericht van: Littlesat Er zijn zenders op de TVV transponder waar de PTS niet goed van is... 1) Wat is "de PTS" ? 2) Waarom treedt het fenomeen slechts af en toe op ? Groetjes, Roman
astro iris Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Probleem lijkt bij mij vanavond opgelost. Hopen maar, dat het zo blijft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen