Gast RLIE12 Geplaatst: 23 juni 2011 Geplaatst: 23 juni 2011 goedenmiddag beste schotelbezitters ik heb een telescopische mast gemonteerd alluminium voor schotelantenne met kruisklem in principe is de vraag tot wat voor een windkracht/snelheid kan zo,n mast mvg.
schapi Geplaatst: 23 juni 2011 Geplaatst: 23 juni 2011 hangt van n aantal factoren af, wanddikte buis en diameter ervan plus de grote van de schotel en hoeveel mast er omhoogsteekt na het laatste bevestigings punt plus hoe vrij alles staat natuurlijk, maar n 5 of 6 moet gemakelijk kunnen. heb je m kort na de bovenste beugel staan zou ik me niet druk maken. groet Schapi 8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 23 juni 2011 Geplaatst: 23 juni 2011 Kun je misschien een foto plaatsen? Dat verheldert de situatie.
Con Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 Een telescopische mast wil bij mij zeggen dat hij uitschuifbaar is. Dat wil gelijk zeggen dat het bovenste deel niet tui-baar is. Lijkt mij met wind niet goed voor het ontvangst want zo'n mast moet nu eenmaal buigen (anders zal hij breken). Dus de (zuivere) stand van de schotel komt dan erg onder druk te staan bij windbelasting. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 't Ligt er maar net aan hoe lang deze mast is, vandaar ook de vraag om een foto van de situatie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen