Ga naar inhoud


[RE-8000HD] Octagon software, gecodeerde zenders op tuner 2


retepnegrebsrek

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: retepnegrebsrek
CronoS, mijn dank is groot !
Met de reseller changer ben ik nu weer terug naar de Rebox fw...
Kan weer opnemen op beide tuners dmv de interne kaartlezer.

You're welcome wink

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Mogen we hier nu de conclusie aan verbinden, dat third party software niet altijd compatible is met de Rebox 8000?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dit enkel bevestigd kan worden indien TS terug de Octagon FW er op zet met Mcas en het probleem zich opnieuw manifesteert.

 

Of indien er een andere 8000 bezitter is die dezelfde fenomen vaststelt.

 

Geen idee of er op het duitse Octagon forum topics hieromtrent zijn van andere gebruikers die een equivalent bezitten.

 

*edit*

Het kan ook zijn dat dit euvel gekend was en opgelost is met v109.20.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Of indien er een andere 8000 bezitter is die dezelfde fenomen vaststelt."

 

 

ook hier met de origineele software de laatste tijd bij het zappen weer regelmatig de melding "gecodeerde zender"

(met de interne kaart lezer) waarna alleen een harde reset helpt

( nooit andere software gebruikt en de laatste versie van rebox er op staan 1.08.94 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Indien je de onderste interne kaartlezer gebruikt, en na het installeren van de laatste software een fabrieks reset gedaan hebt en de zenderlijst opnieuw hebt ingelezen, zou ik je aanraden eens terug te gaan naar software versie 75.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: De_Perre

Het kan ook zijn dat dit euvel gekend was en opgelost is met v109.20.


Het begon juist met de v109.20
Het leek alsof de Mcas plugin niet meer goed werkte, maar het verwijderen en opnieuw instaleren van een nieuwere versie van Mcas bracht geen uitkomst.
Ook het weer teruggaan naar oudere versies van Octagon Fw lostte niets op.
Voor het installeren van de V109.20 fw had ik geen problemen met eerdere versies van Octagon's Fw en Mcas.

Nu staat dan weer de Rebox Fw erop en als ik tijd en gelegenheid heb ga ik toch weer expirimenteren met de Octagon Fw ( wetende dat je met de reseller changer weer makkelijk terug kan naar Rebox).

Rebox RE-8000 HD PVR

Topfield 5510 PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: retepnegrebsrek

Nu staat dan weer de Rebox Fw erop en als ik tijd en gelegenheid heb ga ik toch weer expirimenteren met de Octagon Fw ( wetende dat je met de reseller changer weer makkelijk terug kan naar Rebox).

Ik heb mijn RE8000 nog niet geflashed naar de .20 firmware, dus ik weet het nog niet hoe het zit met de interne kaartsloten. Ik moet dit nog steeds even doen, de RE9000 geeft geen problemen in elk geval.
Maar dit is dus het mooie; als je Rebox nog origineel is dan kan je door de Reseller Changer even een uitstapje maken naar een andere firmware. Dit misschien vanwege problemen of als je nieuwsgierig bent wat er mogelijk is. Bevalt het je niet, dan zet je de Rebox firmware er weer terug op en is er eigenlijk niets veranderd.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...