Ga naar inhoud


Verzorgingshuizen gaan van COPPunt naar kabel.


Gast RWsat

Aanbevolen berichten

Het is heel simpel. Verzorgingshuizen willen besparen over de rug van oudjes. Ze betalen nu 3,50. Waarom zouden ze gedwongen moeten worden om b.v. Digitenne te nemen á 9,00 euro per maand?

Ik zie hier weinig sociaal gevoel.

Zeker allemaal bovenmodaal?

Neem ze hun koekje af. Laat ze betalen voor toiletpapier.

We kunnen wel meer verzinnen, om te besparen over de rug van anderen.

 

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt wel alvast ach en wee gaan roepen maar, vooralsnog is het gewoon een roddelverhaal daar er geen bron is.

Dus welke verzorgingshuizen?

 

Ook is het op dit moment erg populair bij een vergeten koekje eerst de landelijke pers in te lichten en dan pas de betreffende mensen.

Wat niet wil zeggen dat er geen fouten worden gemaakt maar alles wordt zo enorm uitvergroot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chatuliem
Ik begrijp niet goed waarom mensen Digitenne op één lijn stellen met kabel of satellietontvangst. De ontvangst is dramatisch slecht en het zenderaanbod nog minder....Je vergelijkt een LADA met een Mercedes in mijn ogen.


Dat valt eigenlijk nog best mee, als je de kwaliteit op dit moment vergelijkt tussen digitenne en de SD zenders van CanalDigitaal dan is het verschil heel klein en is op onze 42" tv van een afstand van 2,5 meter bijna niet te zien.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Oldereast
Het voordeel is wel dat ze nu telefoon en internet via de kabel kunnen krijgen. En er zijn steeds meer oudjes die internet ontdekken. Ik ben (nog) geen oudje maar ik spreek uit ervaring (cai technicus)


Dat is zeker waar, als ik zie hoe aktief mijn vader is op internet. Hij is 67, en is per dag aardig wat uren op internet bezig...

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Golfdiesel
Origineel bericht van: chatuliem
Ik begrijp niet goed waarom mensen Digitenne op één lijn stellen met kabel of satellietontvangst. De ontvangst is dramatisch slecht en het zenderaanbod nog minder....Je vergelijkt een LADA met een Mercedes in mijn ogen.


Dat valt eigenlijk nog best mee, als je de kwaliteit op dit moment vergelijkt tussen digitenne en de SD zenders van CanalDigitaal dan is het verschil heel klein en is op onze 42" tv van een afstand van 2,5 meter bijna niet te zien.


Check! En die storingen die brommers zouden veroorzaken ben ik nog niet tegengekomen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alx
Het is heel simpel. Verzorgingshuizen willen besparen over de rug van oudjes. Ze betalen nu 3,50. Waarom zouden ze gedwongen moeten worden om b.v. Digitenne te nemen á 9,00 euro per maand?
Ik zie hier weinig sociaal gevoel.
Zeker allemaal bovenmodaal?
Neem ze hun koekje af. Laat ze betalen voor toiletpapier.
We kunnen wel meer verzinnen, om te besparen over de rug van anderen.


Wij nederlanders laten dit blijkbaar toe,
Wat mij betreft wordt het eens tijd voor onze oudjes op te komen.
Bezuinigen doen ze maar in ändere tehuizen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...