dalton Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 Hoi allemaal ik heb een Motor probleem met de Vu+Duo We praten hier over de INTERSTAR DISEQC 1.2 HH Ik heb mijn Vu pas gekocht maar op alle Images krijg ik hem niet. draaibaar ingesteld Ik krijg hen in het ROTOR menu wel goed afgesteld,maar hij houd het niet vast Met mijn Dreambox 7000s werkt het wel goed Ik ben bang dat mijn Motor het draai geheugen van mijn Dreambox, vast houd??? Weet iemand iets wat ik kan gaan doen??? Groetjes Jan
Moderator wiz Geplaatst: 24 juni 2011 Moderator Geplaatst: 24 juni 2011 klik eens op onderstaande link, da's een hele draad met informatie over usals en vu+ Klik-klik-klik succes, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
dalton Geplaatst: 24 juni 2011 Auteur Geplaatst: 24 juni 2011 Wat ik lees gaat het niet of moeilijk ik ben er nu al 2 dagen mee bezig Ik wacht nog op de gouden tip Anders ga ik een anderen schotel met meer lnb,s kopen over 10 dagen Dit werkt bij mij niet in het netwerk word alles als goed gegeven In het rotor menu heb ik alles op 95% staan Maar als ik daar in weg ga staat alles weer op 0 Pak ik de dreambox dan werkt de schotel als een speer Gr jan ps nog bedankt Groetjes Jan
dalton Geplaatst: 24 juni 2011 Auteur Geplaatst: 24 juni 2011 Ik heb nu de stroom van de vu+duo af liggen Zodat de motor hoop ik zijn geheugen kwijt raakt omdat hij zijn, voedings bron kwijt is Kan ik na fabrieks instelling terug zetten van de Vu, Gewoon mijn image weer terug zetten?? gr Jan Groetjes Jan
Tisnix Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 Heeft deze schotel geen reset knop, ik denk dat dat de oplossing is. Anders proberen om de schotel op de nul/positie te zetten met je vorige box en pas dan van ontvanger te wisselen. VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
Con Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 Origineel bericht van: dalton Ik heb nu de stroom van de vu+duo af liggen Zodat de motor hoop ik zijn geheugen kwijt raakt omdat hij zijn, voedings bron kwijt is Kan ik na fabrieks instelling terug zetten van de Vu, Gewoon mijn image weer terug zetten?? gr Jan Op mijn rotor zit een reset. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
dalton Geplaatst: 25 juni 2011 Auteur Geplaatst: 25 juni 2011 hoi Nee de INTERSTAR DISEQC 1.2 HH, heeft geen reset knop Ik zal de dreambox de motor op 0 laten zetten Bedankt mannen voor het mee denken Gr jan Groetjes Jan
alx Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 Ik ben niet in Nederland op dit moment. Er staat iets in het tunermenu over een gekozen transponder. Helaas weet ik -uit m'n hoofd- even niet wat. Dat moet je veranderen. De problemen zijn dan over! Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
dalton Geplaatst: 25 juni 2011 Auteur Geplaatst: 25 juni 2011 ik hoop dat je snel thuis komt LOL Groetjes Jan
alx Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Morgen ben ik weer in Nederland. Of ik er de eerste dag meteen aan toe kom? Ze hebben me overgrootvader gemaakt, terwijl ik weg was. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
dalton Geplaatst: 26 juni 2011 Auteur Geplaatst: 26 juni 2011 Gefeliciteerd man toppie Ik kom hier met een verbouwing te zitten ik kan dan vrijdag hier, weer komen Ik zie je gr Jan Groetjes Jan
dalton Geplaatst: 1 juli 2011 Auteur Geplaatst: 1 juli 2011 Maandag ga ik er alles af halen samen met Fredo Het gaat goed komen gr Jan Groetjes Jan
alx Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 Na thuiskomst moeten constateren dat mijn VU+ Duo niet meer draaiend is. Ik heb een S9 op de motor gezet. In het menu staat een default transponder. Deze default kun je veranderen, herinner ik me. Daarna had ik beeld! Oh ja, met Fredo erbij moet het goedkomen. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
dalton Geplaatst: 3 juli 2011 Auteur Geplaatst: 3 juli 2011 Dit stel ik in Ik ga naar kies een Tuner,,, A Rotor Usals oke, dan kom ik in ontvangst instellingen eenvoudig Rotor lengte graad die stel ik in breedte graad die stel ik in Oke Tuner b doorgelust met a Oke dat geeft hij nog 1 keer aan doorlust naar verbonden met tuner a B ook getest met de instelling van A exit Rotor instellingen Tuner a daar zit de ant kabel op oke P,setup Rotor draaien druk op kleur fijnafsteling druk op kleur Rotor positie opslaan 1 groen exit Vu wel of niet opstarten help niet Ik hoop dat ik het fout heb gedaan echt waar gr Jan Groetjes Jan
Toppert Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 Hallo Ik zou als eerste tunner 1 configueren en de tweede uitzetten. Niks met fijn afstelling doen maar alleen de lengte en breedte graad invoeren en exit. Eerst op deze manier maar eens goed draaiend krijgen en later maar de tweede tunner er bij. Groetjes VU+ Duo 1TB HDD met Pli ImageMutant 1200HD met Pli imageMultytenne 45 + 110cm schotel met triple lnbPhilips 37pfl9603
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen