sammy100 Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 Origineel bericht van: dalton Dit stel ik in Ik ga naar kies een Tuner,,, A Rotor Usals oke, dan kom ik in ontvangst instellingen eenvoudig Rotor lengte graad die stel ik in breedte graad die stel ik in Oke Tuner b doorgelust met a Oke dat geeft hij nog 1 keer aan doorlust naar verbonden met tuner a B ook getest met de instelling van A exit Rotor instellingen Tuner a daar zit de ant kabel op oke P,setup Rotor draaien druk op kleur fijnafsteling druk op kleur Rotor positie opslaan 1 groen exit Vu wel of niet opstarten help niet Ik hoop dat ik het fout heb gedaan echt waar gr Jan 1 naar tuner config 2 daar de tuner instellen dus als volgt tuner a usuals geeft ie aan 3 ok drukken configuratie modus is eenvoudig 4 modus staat op rotor 5 lengtegraad en breedte graad in vullen das alles wat ik in vul LET OP dit is wel voor 1 tuner en niet 2 de 2de gebruik ik helaas nog niet groet sammy vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A
dalton Geplaatst: 3 juli 2011 Auteur Geplaatst: 3 juli 2011 1 naar tuner config 2 daar de tuner instellen dus als volgt tuner a usuals geeft ie aan 3 ok drukken configuratie modus is eenvoudig 4 modus staat op rotor 5 lengtegraad en breedte graad in vullen das alles wat ik in vul LET OP dit is wel voor 1 tuner en niet 2 de 2de gebruik ik helaas nog niet Nou uit mijn verhaal doe ik het zelfde Dus als niemand 1 fout ondekt zit het toch in mijn motor Bedankt mannen Groetjes Jan
grondstof Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 Je moet wel voor elke satelliet die je ontvangen wilt dit opgeven in je ontvanger. Dus bij tuner 1 de satelliet naam telkens veranderen en opslaan zodat je meerdere sats kan gaan bekijken.
metropar Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 @dalton jou probleem zit hem in het instellen van de tuners als je maar EEN tuner hebt aangesloten moet je er maar een instellen bijv A en b dus niet ook niet doorlussen dus alleen tuner a instellen motor op nul ,fabrieks instellingen, motor reseten graden ingeven en draaien maar gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
dalton Geplaatst: 3 juli 2011 Auteur Geplaatst: 3 juli 2011 Het gaat er juist om dat ik mijn Motor niet gereset krijgt omdat jij schrijft even motor resetten. metropar hij houd het geheugen vast van mijn Dreambox 7000 s nu kan ik wel de fabrieks instelling gaan gebruiken Maar of dat wat uitmaak op de motor weet ik niet wel bedankt voor het mee denken Gr Jan Groetjes Jan
Con Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 Origineel bericht van: dalton Het gaat er juist om dat ik mijn Motor niet gereset krijgt omdat jij schrijft even motor resetten. Deze al gelezen, de bovenste hit in Google. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
dalton Geplaatst: 3 juli 2011 Auteur Geplaatst: 3 juli 2011 Ik had deze al A. Turn off the power to the motor. B. Press and hold both of the EAST/WEST buttons at the same time. Turn on the power to the motor. The LED will flash ORANGE. Continue to hold both buttons until the LED stops flashing, Memory is now erased and motor is now reset. C. Re-program for the desired satellites Maar hij doet niks als ik de 2 ingedrukt hou ik zie die leds niet op branden super bedankt voor het mee zoeken gr jan Groetjes Jan
dalton Geplaatst: 3 juli 2011 Auteur Geplaatst: 3 juli 2011 A. Schakel de stroom naar de motor.uit B. Druk op en zowel van de oost / west-knoppen tegelijkertijd vast te houden. Schakel de stroom naar de motor.aan De LED knippert oranje. Blijf beide knoppen ingedrukt tot de LED stopt met knipperen, Het geheugen is nu gewist en de motor is nu opnieuw ingesteld. C. Re-programma voor de gewenste satellieten dit kwam uit de vertaler dus ik moet de knopjes in drukken als de vu uit staat Maar als ik de vu weer aan zet zit ik niet meer in het rotor menu Ik ga het weer proberen gr jan Groetjes Jan
dalton Geplaatst: 3 juli 2011 Auteur Geplaatst: 3 juli 2011 Ik stop er mee Ik heb alles gedaan zoals beschreven hier boven ik heb de fabrieks instelling gedaan ,met alleen tuner A Ik ben dik 40 uur bezig geweest de lol is er nu af Ik bedank jullie allemaal voor het mee denken super Morgen kom Fredo met een andere motor Misschien ziet hij wat ik niet zie Ik vertel jullie de afloop gr Jan Groetjes Jan
dalton Geplaatst: 4 juli 2011 Auteur Geplaatst: 4 juli 2011 Probleem zit in de Motor Bij een 0 positie staat de motor ook mooi op 0 Maar als je hem op een zender zet slaat hij 5grd door Op de dreambox gaat het wel prima Nu een verbindig gemaakt zonder Motor kijken volgende week meer Lnb,s plaatsen Fredo en ik hebben leuk samen gewerkt Allemaal bedankt voor het mee denken Gr dalton Groetjes Jan
Fredo Geplaatst: 4 juli 2011 Geplaatst: 4 juli 2011 Het grapje zit hem in de eerste opstelling hij staat er nu 4 graden naast dus het verschil tussen Sirius en Torh we gaan het verhelpen Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
sammy100 Geplaatst: 4 juli 2011 Geplaatst: 4 juli 2011 kijk eindelijk iemand die kan vertellen wat er nu aan de hand is maar goed jan ik hoop dat nu alles gauw opgelost is kan je eindelijk weer tv kijken groet sammy vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A
dalton Geplaatst: 5 juli 2011 Auteur Geplaatst: 5 juli 2011 ja dat klopt het vreemde is is dat de dreambox daar geen last van had ik denk omdat hij niet HD is?????? Dat bracht dus de boel op een dwaalspoor Ik kijk nu naar de astra gr Jan Groetjes Jan
minplus Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 Lijkt me sterk. Ik denk eerder dat je bij het de 1e keer aansluiten van de VU deze niet op exact dezelfde zender c.q. sat had staan als de Dream. Het feit dat hij steeds even iets ging draaien wijst ook in die richting. Heb hier ook 1x die fout gemaakt met een hoop gekloot als gevolg. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
dalton Geplaatst: 5 juli 2011 Auteur Geplaatst: 5 juli 2011 niks is uitgesloten ik zat wel op de Astra bij de Dream en de Vu Maar alle info is welkom Maar de zender was anders denk ik???? De stap hh 100 staat er om bekend Het is wel info waar je wat aan hebt En om te onthouden Bedankt Groetjes Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen