Polleke2 Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Nee 80 uur er aan werken en het nog niet goed doen ,dat is de oplossing.
Moderator wiz Geplaatst: 14 augustus 2011 Moderator Geplaatst: 14 augustus 2011 we gaan hier elkaar hier niet de grond in trappen. Ieder heeft verschillende opvattingen en manieren om de satelliet hobby ten uitvoer te brengen. Dat de een als een motor niet werkt het ding meteen bij het oud ijzer gooit hoeft nog niet te betekenen dat we dat allemaal doen. Sommigen vinden het een kick om het dan alsnog aan de praat te kunnen krijgen (en gelijk hebben ze). Dus we gaan normaal met elkaar om hier, en denigrerende opmerkingen en steken onder water zijn uit den boze. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
dalton Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2011 ik blijf je graag helpen skypeet En ik hoop je hier weer te zien Groetjes Jan
hija31 Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Origineel bericht van: Polleke2 Nee 80 uur er aan werken en het nog niet goed doen ,dat is de oplossing. W.Th.F. Als je niet kan (wil) helpen houd dan je mond op.
kjonker1 Geplaatst: 27 augustus 2011 Geplaatst: 27 augustus 2011 Ik heb ook een Vu Duo deze draait wel op de motor maar als ik de snel of te snel druk op de AB loopt de box vast en na een tijdje kan ik verder zappen. Kan dit kloppen dat er gewoon te weinig flash ruimte is ik gebruik de OpenPli ook heb ik VTI en nabilo geprobeerd maar het zelfde heuvel Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
dalton Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2011 Dat herken ik niet van de Motor Is dat niet gewoon een blokbeeld van de software Groetjes Jan
kjonker1 Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Kan het ook wezen dat zijn geheugen vol,maat ik heb niet exstra geinstalleerd. Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
sammy100 Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Origineel bericht van: kjonker1 Kan het ook wezen dat zijn geheugen vol,maat ik heb niet exstra geinstalleerd. hoi ben eens druk aan het testen geweest hier bij mij thuis met de vu+duo dus nonstop zappen maar de moter blijft hier draaien krijg hem niet van z,n appropo om het zo maar te zeggen ik heb hier o.a aardig wat in het geheugen opgeslagen maar hij blijft gewoon draaien vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A
kjonker1 Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Wat kan hier nou de fout in wezen ? bij elke image doet hij het. Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
sammy100 Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 Origineel bericht van: kjonker1 Wat kan hier nou de fout in wezen ? bij elke image doet hij het. heb je de zelfde moter die ik ook heb?? dan zou je die eens moeten resetten dat kan je doen door een naald in het gaatje te steken onder de moter tussen de 2 knoppen in misschien is dat een optie groet sammy vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A
kjonker1 Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 Dus ik moet het probleem zoeken in de motor niet in de image ? Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
dalton Geplaatst: 8 september 2011 Auteur Geplaatst: 8 september 2011 normaal gesproken wel de motor houd het geheugen vast van een anderen tuner Pak ons stappen plan en zo ga jij hem dwingen om weer te werken Dat kost tijd en geduld Ik heb hem naar weken klein gekregen, anders is het 4 lnb, kopen en het is snel op gelost Groetjes Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen