dalton Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 Hoi Ik heb de Led philips tv 40pfl6605h/12 Ik krijg mijn Vu+Duo alleen verbonden via de scart, Dus niet via de hdmi kabel van de VU+ Dus mijn scherm herkend niet de VU+DUO Weet iemand hier iets over Bedankt Jan Groetjes Jan
DeBeek Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 andere HDMI kabel proberen. kijken of stekers er vergenoeg inzitten.
HvM Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 Ik moest de HDMI stekker goed diep in de VU+ duo drukken. Groetjes HvM IDL 7000 PVR 80Gb geen CD v214.104 Aston 1.07 v 2.18 Vu+ Duo
hendrico Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 hier het zelfde met hdmi kabel naar samsung led ue40c6730 nieuwe HDMI kabel versie 1.3 en direct weer beeld wel duur die HDMI kabel 49,95 euro ( slechte HDMI kabels bij VU ??? ) gr hendrico Vu+ Duo
dalton Geplaatst: 25 juni 2011 Auteur Geplaatst: 25 juni 2011 Hendrico Als ik mijn schotel in orde heb ga ik het gelijk proberen Is die versie 1.3 het merk?? of heb je anders het merk? Wel veel geld ja word mijn vu nog duurder ha ha Gr Jan Groetjes Jan
hendrico Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 mag geen merk reclame maken hier maak niet veel uit denk ik het merk versie wel dus 1.3 hdmi gr Hendrico Vu+ Duo
Gast Togan Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 @dalton, Heb je in het menu van de Vu+ scart omgezet naar HDMI. Ik zit niet thuis terwijl ik dit typ en kan dus niet aangeven waar je dit in het menu moet doen. Als je het zelf vindt, kan je ook nog andere zaken instellen voor HD, zaken die met scart "dicht" bblijven.
Tonskidutch Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 a ja na een dag menu knoppen drukken is het nog steeds niet in orde? lijkt me sterk kom dalton, meldt ook meteen wanneer je er uit bent zonder extra 10.000 adviezen ciao Second Life Mungo Parker
dalton Geplaatst: 25 juni 2011 Auteur Geplaatst: 25 juni 2011 Origineel bericht van: dalton Hendrico Als ik mijn schotel in orde heb ga ik het gelijk proberen Is die versie 1.3 het merk?? of heb je anders het merk? Wel veel geld ja word mijn vu nog duurder ha ha Gr Jan TS Ik heb nog niks in orde omdat ik mijn schotel nog niet in orde heb Daar ben ik van af dinsdag mee bezig En dan kan het sterk lijken maar het is wel zo Als ik het in orde heb meld ik dat echt wel En ik heb zeker wat tips van hier uitgeprobeerd ik snap even jou houding niet goed. ik zal het wel verkeerd, begrijpen gr Jan Groetjes Jan
dalton Geplaatst: 25 juni 2011 Auteur Geplaatst: 25 juni 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch a ja na een dag menu knoppen drukken is het nog steeds niet in orde? lijkt me sterk kom dalton, meldt ook meteen wanneer je er uit bent zonder extra 10.000 adviezen ciao Wat moet ik hier nou mee jij weet dat ik dag en nacht bezig ben Groetjes Jan
dalton Geplaatst: 26 juni 2011 Auteur Geplaatst: 26 juni 2011 Origineel bericht van: Togan @dalton, Heb je in het menu van de Vu+ scart omgezet naar HDMI. Ik zit niet thuis terwijl ik dit typ en kan dus niet aangeven waar je dit in het menu moet doen. Als je het zelf vindt, kan je ook nog andere zaken instellen voor HD, zaken die met scart "dicht" bblijven. Met de Image plaatsen heb ik gelijk de keus HDMI genomen Met een nieuwe kabel kopen wacht ik nog even, omdat het misschien ook nog zo op gelost kan worden Omdat ik met een verbouwing komt te zitten kan ik a,s vrijdag pas weer verder gaan Mannen bedankt voor het mee denken groetjes Jan Groetjes Jan
Dolf Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Hier na een update ook geen HDMI meer op de TV. Nieuwe 1.4 kabel van nog geen 3,00€ gaf weer beeld. Zou iets met het nieuwe CEC te maken kunnen hebben??? Dolf VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
dalton Geplaatst: 27 juni 2011 Auteur Geplaatst: 27 juni 2011 Ik weet het niet Dolf Ik ga vrijdag verder met de hele handel gr Jan Groetjes Jan
dalton Geplaatst: 24 juli 2011 Auteur Geplaatst: 24 juli 2011 Ik heb nu de Motor in orde Dus nu moet ik dit weer op gaan pakken Ik heb 2 kabels geprobeerd maar het scherm ziet niet de HDMI van de VU+DUO ???? wel de scart Mijn keuze is bij het flach HDMI Zit er in de -PLI ergens nog een optie hier voor ???? Gr Jan Groetjes Jan
Tonskidutch Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 misschien is dit ook nog wel een belangrijk punt lees en scart automatisch schakelen JA. ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen