dalton Geplaatst: 2 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2011 ik heb een update gedaan via de PHILIPS site, van eind juni daar was namelijk het probleem bekend Ik heb via de usb stick in het scherm de flash kunnen uitvoeren, en BINGO ik heb nu ook HDMI mooi werk is dat via de usb op je scherm net zoals met de VU+DUO Bedankt voor het mee denken Groetjes Jan
Tonskidutch Geplaatst: 2 augustus 2011 Geplaatst: 2 augustus 2011 fijn dat ie werkt joh, dat kan men natuurlijk ook niet weten op voorhand Led philips tv 40pfl6605h/12 update je firmware... (reminder voor anderen) ciao True North Rebekka Bakken
sammy100 Geplaatst: 2 augustus 2011 Geplaatst: 2 augustus 2011 hi jan mooi dat het werkt ik hoop dat je nu echt eens plezier zal hebben van die duo en tv na zoveel uren aan klooien mag je ook wel eens geluk hebben vind ik suc6 er mee jan en veel kijk plezier we spreken sammy vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A
dalton Geplaatst: 2 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2011 hoi Sammy ja ik ga nu genieten maar ik ga wel over op 4 lnb,s Maar dat komt wel Ik spreek je nog Groetjes Jan
Con Geplaatst: 2 augustus 2011 Geplaatst: 2 augustus 2011 Join the club, welkom :-) HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen