m.fokkinga Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 Ik heb een Homecast 2100 (duitse versie, niet Canal Digitaal). Bij het inladen van de kanalenlijst via Astra 1 en Astra 3 (19,5 en 23,5) haalt de ontvanger nu alleen maar de duitse kanalen binnen. Geen enkel nederlands kanaal. In het verleden had ik dit probleem niet. Wat doe ik fout?
columbo Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 wellicht heb je er duitse software in zitten,en zal waarschijnlijk ook niet werken met de NL zenders,een andere niet gecertificeerde reciever zal beter werken.
Moderator ceesv Geplaatst: 24 juni 2011 Moderator Geplaatst: 24 juni 2011 Misschien leest hij alleen de FTA kanalen. Heb je een optie in de ontvanger zitten waardoor je ook de gecodeerde kanalen kan inlezen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen