Ga naar inhoud


[Premium+ HD] Hoeveel Hz heeft de azbox premium +?


mkoovoetball

Aanbevolen berichten

Ik heb de azbox premium + aan gesloten op mijn led tv van Samsung. Nu geeft de tv aan dat de azbox 50Hz is, ik heb de azbox met een 3d ready hdmi kabel aangesloten. De instellingen van de azbox zijn hdmi 1080p. Ik weet niet of dit goed is.

Of moet ik wat instellen zodat ik meer dan 50Hz krijg.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Ronnie1966
Lekker laten staan zo is allemaal goed.
Het enige waar je volgens mij wel op moet letten is of je een HDMI 1.4 kabel hebt want anders kan je wel eens problemen krijgen met 3D kijken, verder veel plezier met alles.

HDMI 1.4 kabel bestaat feitelijk niet. Alle HDMI kabels moeten hetzelfde zijn qua pinbezetting. Over korte afstanden (< 2m) werken alle HDMI kabels prima met 3D (ja, ervaring, met een samsung ue40d6500). Het enige waar je naar kan kijken is dat HDMI "1.4" kabels een iets betere afscherming (kunnen) hebben.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb altijd 50hz linksboven staan. Ik heb alles via mijn receiver lopen, dus ik gebruik maar 1 HDMI ingang op de tv.

 

Het verandert denk ik alleen in iets anders bij bepaalde Blu-ray discs. Want de UExxD6500 kan 24Hz weergeven (films). Maar ik heb geen blu-ray 24p films, dus misschien kan iemand daar wat over zeggen smile

 

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...