mkoovoetball Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 Ik heb de azbox premium + aan gesloten op mijn led tv van Samsung. Nu geeft de tv aan dat de azbox 50Hz is, ik heb de azbox met een 3d ready hdmi kabel aangesloten. De instellingen van de azbox zijn hdmi 1080p. Ik weet niet of dit goed is. Of moet ik wat instellen zodat ik meer dan 50Hz krijg. Alvast bedankt
Gast azboxhd Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 kan de samsung wel 1080p aan. ------------------ johan
mkoovoetball Geplaatst: 24 juni 2011 Auteur Geplaatst: 24 juni 2011 Ja, het gaat om de Samsung 6500, deze is nieuw en heeft 400Hz. Ik heb ook we beeld (ook 3d) maar ik weet niet zeker of het beeld ook 400Hz ik. In beeld staat 50Hz, maar volgens Samsung is dit het inkomende signaal. en heeft het niets met de beeld kwalitiet te maken.
verwijderd Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 Lekker laten staan zo is allemaal goed. Het enige waar je volgens mij wel op moet letten is of je een HDMI 1.4 kabel hebt want anders kan je wel eens problemen krijgen met 3D kijken, verder veel plezier met alles. Groet Ronnie1966
mkoovoetball Geplaatst: 24 juni 2011 Auteur Geplaatst: 24 juni 2011 Ronnnie, bedankt, ik heb een HDMI 1.4 en 3d werkt.
chrisch Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 Origineel bericht van: Ronnie1966 Lekker laten staan zo is allemaal goed. Het enige waar je volgens mij wel op moet letten is of je een HDMI 1.4 kabel hebt want anders kan je wel eens problemen krijgen met 3D kijken, verder veel plezier met alles. HDMI 1.4 kabel bestaat feitelijk niet. Alle HDMI kabels moeten hetzelfde zijn qua pinbezetting. Over korte afstanden (< 2m) werken alle HDMI kabels prima met 3D (ja, ervaring, met een samsung ue40d6500). Het enige waar je naar kan kijken is dat HDMI "1.4" kabels een iets betere afscherming (kunnen) hebben. Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
mkoovoetball Geplaatst: 24 juni 2011 Auteur Geplaatst: 24 juni 2011 Ik heb dus ook een ue40d6500, krijg jij ook links boven in beeld 50Hz? En maakt het uit welke HDMI ingang je gebruikt?
chrisch Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 Ik heb altijd 50hz linksboven staan. Ik heb alles via mijn receiver lopen, dus ik gebruik maar 1 HDMI ingang op de tv. Het verandert denk ik alleen in iets anders bij bepaalde Blu-ray discs. Want de UExxD6500 kan 24Hz weergeven (films). Maar ik heb geen blu-ray 24p films, dus misschien kan iemand daar wat over zeggen Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen