Gast RLIE12 Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 goedenavond beste schotelbezitters kun je in principe een lnb ohm,s doormeten en kan een lnb kapot gaan als je de plug aanraakt terwijl de ontvanger aan staat , ik kreeg namelijk een klein schokje toen ik net na een regenbui de plug probeerde los te draaien mvg.
vGnp Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 Ik heb nog niet vaak gehoord dat een LNB kapot zou (kunnen) gaan van het aan- dan wel afkoppelen terwijl de ontvanger onder spanning staat. Wat je wel veel hoort is dat de tuner in die ontvanger defect kan raken bij het aan- dan wel afkoppelen onder spanning. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 De hamvraag in deze is: is je LNB kapot? Doet ie het niet meer?
leo1949 Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 Origineel bericht van: RLIE12 goedenavond beste schotelbezitters 8< 8< knip knip 8< 8< ik kreeg namelijk een klein schokje toen ik net na een regenbui de plug probeerde los te draaien mvg. Dat schokje is normaal het komt door de opbouw van de voeding. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen