Ga naar inhoud


Heeft nog imand mails gekregen van de ing bank


1pm

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

email opentrekken naar full header, met whois op het net kun je het ip adres invoeren en zien waar het wegkomt. zeker nergens op klikken of antwoorden. is iets onbekend of worden er privevragen gesteld altijd de full header en bericht uitprinten voor de internet politie, bijna elk korps heeft daar n afdeling voor, dan word er nog iets mee gedaan en erna verwijderen

 

prettig weekend , groet Schapi

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mapi
ING stuurt NOOOOOIT een MAIL.


Stuur die mail door naar valse-email@ing.nl die kunnen zoeken naar waar het vandaan komt..

Hoe dan ook, kijk zelf maar in de bron van de mail en je ziet de echte afzender


Niet helemaal juist, een paar weken geleden kregen wij een bericht van de ING om e.o a. wachtwoord te wijzigen dus we dachten al van "weer zo'n flessentrekker"
Maar een week later weer bericht omdat we dat nog niet gewijzigd hadden.
Dus de bank gebeld met de vraag of dit echt van hun afkomstig was en dat bleek inderdaad toch het geval te zijn.
(was wel een bericht zonder een linkje oid.)

Volgens de medewerker moest dit elk jaar gewijzigd worden.
Dus ingelogd via de normale procedure en daar kwam toch hetzelfde bericht dat er wat gewijzigd moest worden.
En ja tot nu toe staat alles nog op de rekening.
:D


suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ieder jaar moet je van de ING je wachtwoord wijzigen, als ik inlog en krijg dat bericht te zien bel ik even naar de ING of het wel klopt, ik krijg dan inderdaad te horen dat dat moet.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gelukig niet bij ING .Het is en blijft een linke boel met wacht woorden en dat TAN lijstje,daar om ben ik dus niet bij ING,en te veel reklame ,dat moet de klant alemaal betalen.Ik was eers bij Fortis ,daar was ik heel content mee,echter door dat gesjoemel van onze regering is deze naar de klote geholpen,en is nu ABN Amro geworden,waar je iedere maant €1,- voor je rekening moet betalen.Mails ,die krijg ik niet wel 1x per 2md Bank afschriften en af en toe een brief.Laatst nog een e dentifier2 gekregen ,daar de oude alemaal waren gehackt,alvorens ze aan de klant werden verstrekt,met andere woorden;daar ben ik niet zo blij mee.Maar helaas zo als dat hier gaat,de konsument heeft geen niets te vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks link aan de ING.

 

Je hebt om bij mijn centen te komen het volgende nodig:

 

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

 

Daarna krijg je bij een betaling een TAN code per SMS op een mobiel nummer dat je zelf moet opgeven aan ING.

Die TAN is maar kort bruikbaar.

 

Veilig genoeg en een stuk handiger dan b.v. een Rabo calculator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Colombo,

Een TAN lijst is niks 'gevaarlijker'.

Fortis heeft zich helemaal zelf naar de klote geholpen, daar hadden ze geen hulp van overheden bij nodig.

De oude identifier was helemaal niet gehacked, maar de nieuwe is wel veel gebruiksvriendelijker.

Een betaalrekening kost geld, dat was ook zo bij Fortis. Of die kosten per maand ( ABN)of per kwartaal (Fortis) in rekening worden gebracht maakt niet zo veel uit.

Mails krijg ik regelmatig van ING, vroeger van Fortis en nu wekelijks van ABN Amro.

 

Als consument kun je altijd stemmen met de voeten: niet tevreden?-neem een andere bank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja die Rabo calculator ken ik niet,ik heb nu e dentifier 2,het enige wat je dan nodig hebt is je bank pas en je pin nummer,en geen mobieltje wat makkelijk te onderscheppen is.ook in het buitenland kun je zo je bank zaken regelen.Ja andere bank leuk ,ze zijn bijna allemaal het zelfde geworden,betalen om aan je eigen geld te komen mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zowel op privé- als zakelijk-emailadres vaak

deze ING-emails. De Rabo begint sinds kort ook al.laugh

 

Gewoon een klachtenformulier bij de OPTA invullen.

De OPTA is de enige instantie die kan proberen hier iets

aan te doen.

Het is uiteindelijk spam met een "charitatief" doel.laugh

 

SingleSlow

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...