Ga naar inhoud


Heeft nog imand mails gekregen van de ing bank


1pm

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: columbo
Tja die Rabo calculator ken ik niet,ik heb nu e dentifier 2,het enige wat je dan nodig hebt is je bank pas en je pin nummer,en geen mobieltje wat makkelijk te onderscheppen is.ook in het buitenland kun je zo je bank zaken regelen.Ja andere bank leuk ,ze zijn bijna allemaal het zelfde geworden,betalen om aan je eigen geld te komen mad


Dat ding ziet er zo rreader-gen2b_2942035.jpg uit en is prettiger dan de tan code.
Ik heb inmiddels 3 van die apparaten 1 voor thuis 1tje voor in de auto en 1 op zak.
Deze dingen zijn niet pas gebonden gastgebruik gaat dus zonder problemen.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: 1664


Als consument kun je altijd stemmen met de voeten: niet tevreden?-neem een andere bank.


Uit welke andere banken dan? De ING, ABN/AMRO (incl Fortis), SNS en RABO?

Volgens mij is de keuze niet zo groot.

De kleinere banken tel ik maar even niet mee, zoals ASN, Triodos, Friesland en Van Lanschot.

Zelf zat ik bij de Postbank. Door geklungel bij dit bedrijf ben ik daar weggegaan en vertrokken naar de SNS. De SNS is daarna een internetbank geworden. Zelfs zo erg dat ze codes begonnen te verzenden via e-mail. Toen maar weer teruggegaan naar de Postbank, welk inmiddels de ING was geworden.

Volgend jaar komt er wel concurrentie bij op de Nederlandse markt: Handelsbanken. Dit is een Zweedse bank. Onlangs bestad Nieuwsuur aandacht aan deze bank. Zij opereren zonder bonussen voor hun medewerkers en te behalen targets bij verkopen van producten. Ik ben benieuwd wat dit gaat worden.
Voor mij mogen de andere bank dit voorbeeld volgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Aangezien dit niets meer met het topic te maken heeft en de vragen wel beantwoord zijn, gaat er een slot op.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...