Gast henor Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 Ik ben op zoek naar een goede HD ontvanger voor de slaapkamer en tegelijkertijd voor de caravan, het liefst met een los infrarood oog, zodat hij in een kast kan staan. Heb nu de Xsarius I-go HD1 gezien.Ziet er zeer interessant uit. Heeft iemand ervaring met deze ontvanger? Of toch een SAB of een Homecast 2100?
satencom Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Dan ging ik voor de Homecast 2100 Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Ferr Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 Venton 100? DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Gast henor Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 Die ziet er ook wel goed uit. Weet iemand hoeveel lengte draad er op die externe infrarood ogen zitten b.v. bij de Venton of bij de Xsarius?
sharkzac Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Tip: de Xsarius is denk ik een nederlandse versie van de opticum HD 9600 mini. De specs en aansluitingen komen exact overeen.
Lkhrtsm Geplaatst: 21 november 2011 Geplaatst: 21 november 2011 (aangepast) De Xsarius i-GO HD1 is tegenwoordig CanalDigitaal en TV Vlaanderen gecertificeerd. Juist ontvangst van de CanalDigitaal zenders is hierdoor gegarandeerd. Ik ben er behoorlijk zeker van dat de Xsarius over andere software beschikt dan de ontvanger die door u wordt genoemd. Zal ook wel moeten vanwege Fastscan vereiste van CanalDigitaal. Verder mooie duidelijke Nederlandse handleiding maar ben ik nog niet veel nodig geweest. 21 november 2011 aangepast door Lkhrtsm
Seniorsatter Geplaatst: 21 november 2011 Geplaatst: 21 november 2011 Dan ging ik voor de Homecast 2100 En waarom dan wel ?
Antoine1 Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 (aangepast) kijk bij ################ Denson 400HD of Rebox, beide 12v 27 november 2012 aangepast door Michel reclame verwijderd
Radenko@onsbrant Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 Denk ook eens aan een Ariva 102 mini. Als je hem op de slaapkamer en in de caravan wilt gebruiken, als dat ook zo is met de TV. Dan is dit een uitstekende keus. Je plakt hem achter je TV en klaar ben je. Ik heb met deze ontvanger veel ervaring mee dit is een geweldige kracht patser. En zo simpel om hem in te richten. Vu+ duo met combi van 4xlnb twin vast en toch draaibaar met 1 schotel Dreamb 800SE met T55 4x lnb
Jan Ambers Geplaatst: 12 december 2012 Geplaatst: 12 december 2012 Of Defpro S260HD, met editor, en softcam op 12V en extra oog input...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen