sattv4iedereen Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 hi, ik heb deze namiddag en de vroege avond de vap11g via het netwerk aangesloten,en ik heb een usb poort genomen voor de spanning. NU heb ik wel meegemaakt,dat plotseling alle lichtjes van de vap11g uitviel. na het uittrekken van de usb kabel,en na een tijdje (20 sec)terug ingestoken,werkte die weer. Is het mogelijk,dat de vap11g teveel stroom vraagt van de usb poort? ik had het 3 keer voor. groetjes Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 Ik gebruik twee van die dingen, zonder enig probleem. Ik kan me dan ook niet echt voorstellen dat ie teveel zou trekken.
Gast Merkedesch Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Ik gebruik hem zelf ook...geen enkel probleem via de usb. Test het anders eens door hem rechtstreeks op de voeding aan te sluiten..(althans bij mij kan ik de voeding van de DM500HD daar op door lussen) Misschien ligt het wel aan je VAP zelf??? Gr.Merkedesch
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen