Lutz Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Ik heb een ET9000, die ik per HDMI kabel met mijn televisie verbindt. Geluid komt uit de twee luidsprekers, die in dat toestel zitten. Moet ik nu dts downmix en ac3 downmix aanzetten of uitzetten of maakt het niet uit? De ultra geheime telefoon: twee lege blikken erwtensoep en 10m touwtje ...
winwiz Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Wat klinkt het best? Die moet je gebruiken. Waarschijnlijk moet je het aanzetten, je luistert immers maar met 2 luidsprekers. DTS en AC3 kunnen meerdere kanalen bevatten en met een downmix wordt dit omgezet naar 2 kanalen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Lutz Geplaatst: 28 juni 2011 Auteur Geplaatst: 28 juni 2011 Inderdaad moet ik AC3 downmix en DTS downmix aanzetten, anders werkt HDTV zonder geluid. De ultra geheime telefoon: twee lege blikken erwtensoep en 10m touwtje ...
mauspartyhouse Geplaatst: 18 augustus 2011 Geplaatst: 18 augustus 2011 Ik zou AC3 downmix kiezen aangezien de bron ook vrijwel louter ac3 (Dolby Digital) is. Sterker nog, kan geen kanaal verzinnen die dts mee stuurt met het HD beeld. ET8000
Beheerder Michel Geplaatst: 18 augustus 2011 Beheerder Geplaatst: 18 augustus 2011 Je moet op beide downmix aanzetten, anders zou je op een zender die wel DTS geluid uitzend, geen geluid hebben. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen