skippie1770 Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Benelux werd geskipt deze morgen, géén EPG ? Ook Frankrijk & Duitsland, géén epg en Spanje!!! wat gebeurt er ? Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Kabeltje87 Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Hier geen probleem. Maar er is wel een probleem met één van onze mirrors. Hiervoor is een nieuwe versie van de import plugin gemaakt. Deze versie checkt of een mirror geldige informatie heeft, zoniet dan gaat ie naar de volgende mirror (random). Dus XMLTV import updaten. (www.rytec.be). Inclusief de sources. Op non-pli images is het mogelijk dat de installatie moet gebeuren met de --nodeps parameter. Zie hiervoor: http://www.pli-images.org/forum/viewthre...607#post_200607 Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
skippie1770 Geplaatst: 26 juni 2011 Auteur Geplaatst: 26 juni 2011 ik update Pli regelmatig, dus ik denk dat ik de laatste versies heb van rytec. Zopas opnieuw gedownload met hetzelfde resultaat. k ga een nieuwe software update doen en dan een epg download opnieuw Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
skippie1770 Geplaatst: 26 juni 2011 Auteur Geplaatst: 26 juni 2011 werkt opnieuw na de software update Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen